120 dní na výměnu nebo vrácení zboží
98 % zákazníků doporučuje obchod
Přes 150 000 kusů spodního prádla ihned k odeslání

Kariéra v Trenýrkárna.cz

Hledáte práci? Baví vás nejen učit se, ale i vymýšlet nové věci? Tak fajn, možná tu pro vás něco máme... jdeme na to. 



Máme pro Vás otevřené tyto pozice:

1. Kontrola kvality a balení spodního prádla

2. Kompletace e-shopových objednávek

3. Administrativní pracovník/ Asistentka

4. Pracovník callcentra - brigádník

5. Specialista reklamačního oddělení

6. E-shop – příjem zboží

7. Copywriter s přesahem do SEO

8. Asistentka prodeje

9. Recruiter (Interní HR)

10. Social Media Specialist



1. Kontrola a balení spodního prádla

Jsme česká firma s vlastní výrobou spodního prádla.
Hledáme paní ideálně v důchodovém věku, která by si ráda přivydělala nenáročnou kontrolou prádla.
Kde? Praha - Vysočany nebo Praha - Zličín

Co vás čeká:

  • Stanete se součástí milého a veselého týmu

  • Kontrola kvality vyrobeného spodního prádla

  • Balení spodního prádla

  • Práce není fyzicky náročná

  • Pracuje se u stolu v sedě

  • Praxe v oboru není nutná, vše vás naučíme

  • Velmi dbáme na veškerá bezpečností a hygienická opatření a nenecháváme nic náhodě

Prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 725 354 734, případně e-mailem na diana.kopcakova@trenyrkarna.cz.


2. Kompletace e-shopových objednávek

Místo výkonu: Trenýrkárna.cz - Praha Zličín


Co tě čeká a nemine:

  • Staneš se součástí MLADÉHO, VESELÉHO TÝMU, který má na starost kompletaci e-shopových objednávek a jednou za čas provádí ve skladu inventuru.

  • Tvojí náplní práce bude sbírání objednávek, jejich zabalení a zaklízení přijatého zboží na pozici ve skladě.

  • Postupem času budeš pomáhat i s příjmem zboží a naskladňováním produktů.

  • Minimálně jednou týdně je nevyhnutelné zasmát se vtipům paní ředitelky :)


Jaké znalosti a dovednosti očekáváme:

  • Týmového ducha, SMYSL PRO SRANDU, selský rozum, kupecké počty, základní práce s počítačem, chuť pracovat a učit se nové věci. Vše ostatní tě naučíme.

  • PRACOVNÍ DOBA  je PO - PÁ (od 7:00 do 16:00 nebo od 8:00 do 17:00)

Co ti můžeme nabídnout:

  • práce na hlavní pracovní poměr (HPP)

  • možnost kariérního růstu

  • hodinová pauza na oběd

  • nástup ihned

  • dovolená 20 dní v roce (+ týden dovolené navíc po určitém odpracovaném období)

  • zaměstnanecká sleva

  • mzda: 24 000 - 29 000 Kč dle předchozích zkušeností + 5000 Kč nástupní bonus

  • po uplynutí zkušební doby tě čeká zvýšení platu (+ další navýšení platu po určitém odpracovaném období)

  • 13. plat (po určitém odpracovaném období)

  • pro zájemce možnost mít Multisport kartu

Zajímá tě to?  Napiš nám na e-mail kariera@trenyrkarna.cz (pro rychlejší komunikaci nám prosím rovnou zašli svůj životopis)


3. Administrativní pracovník/ Asistentka

Místo výkonu práce: Trenýrkárna.cz - Praha Zličín

Hlavní náplň práce:

  • administrativní práce

Co tě čeká:

  • staneš se součástí mladého a perspektivního týmu o cca 30 lidech

  • pracovní doba 7:30 - 16:00 / 8:00 - 16:30

  • administrativní podpora: placení a kontrola faktur, 2x ročně inventarizace majetku a další drobnosti, které postupem času vznikají

  • pomoc HR týmu: hlídání narozenin a svátků kolegů, výročí ve firmě, příprava smluv, pomoc při zařizování teambuildingových akcí, školení, starost o to, aby náš tým byl co nejspokojenější

  • v případě potřeby pochůzky po úřadech

Co očekáváme:

  • znalost MS Office

  • rodilý mluvčí - čeština

  • samostatnost

  • smysl pro detail

  • iniciativní přístup

  • chuť pracovat a učit se nové věci

Co ti můžeme nabídnout:

  • práce na HPP nebo spolupráce na IČ

  • nástup možný ihned

  • zaměstnanecká sleva

  • Multisport karta

  • měsíční odměna: 24.000-30.000,- Kč

Zaujala tě nabídka? Nejsi si jistý/-á, zda se na pozici hodíš? I tak nám, prosím, zašli své CV a motivační dopis na: tereza.urbankova@trenyrkarna.cz


4. Pracovník callcentra - brigádník

Místo výkonu brigády: Praha Zličín

  • Hledáme posilu do našeho call centra na telefonické ověřování objednávek.

  • Nejedná se o aktivní prodej, jde pouze o ověření již hotových objednávek před jejich odesláním zákazníkovi.

  • Hledáme brigádníka na dlouhodobou spolupráci, který může chodit nejlépe každé pondělí + sem tam nějaký den v týdnu navíc.

  • Pouze pro rodilé mluvčí.

Pracovní doba po-pá 8:30-14:00

Forma spolupráce: DPP, s ohodnocením: 150Kč/hod

Pro více informací volejte v době po-pá 9-15hod na telefon: 725 039 146


5. Specialista reklamačního oddělení 

Adresa: Na Radosti 414 (hala č. 3), Praha - Zličín, 155 21

Co vás čeká a nemine:

  • Stanete se součástí VESELÉHO TÝMU

  • Vyřizování dotazů od zákazníků (telefon, email, chat)

  • Vyřizování reklamací • Minimálně jednou týdně je nevyhnutelné zasmát se vtipům paní ředitelky :)

Jaké znalosti a dovednosti očekáváme:

  • týmového ducha

  • SMYSL PRO SRANDU

  • pozitivní přístup

  • základní práce s počítačem

  • chuť pracovat a učit se nové věci. Vše ostatní vás naučíme

  • základní znalost anglického jazyka

PRACOVNÍ DOBA je PO - PÁ (od 7:30 do 16:00)

Co vám můžeme nabídnout:

  • práce na hlavní pracovní poměr (HPP)

  • možnost kariérního růstu • nástup ihned

  • dovča klasika 20 dní v roce (+ týden dovolené navíc po určitém odpracovaném období)

  • zaměstnanecká sleva

  • příspěvek na spoření

  • firemní akce

  • kurzy angličtiny (po určitém odpracovaném období)

  • mzda: 27 000 - 33 500 Kč dle předchozích zkušeností + 5000 Kč nástupní bonus

  • po uplynutí zkušební doby tě čeká zvýšení platu (+ další navýšení platu po určitém odpracovaném období)

  • 13. Plat (po určitém odpracovaném období)

  • pro zájemce možnost mít Multisport kartu

Zajímá vás to? Napište nám na e-mail kariera@trenyrkarna.cz (pro rychlejší komunikaci nám prosím rovnou zašlete svůj životopis).



6. E-shop – příjem zboží

Adresa: Na Radosti 414 (hala č. 3), Praha - Zličín, 155 21

Co vás čeká a nemine:

  • stanete se součástí VESELÉHO TÝMU

  • tvoření produktových karet • příjem nového zboží

  • kontrola kvality zboží • minimálně jednou týdně je nevyhnutelné zasmát se vtipům paní ředitelky :)

Jaké znalosti a dovednosti očekáváme:

  • týmového ducha

  • SMYSL PRO SRANDU

  • pozitivní přístup

  • základní práce s počítačem

  • chuť pracovat a učit se nové věci: Vše ostatní vás naučíme

  • selský rozum

PRACOVNÍ DOBA je PO - PÁ (od 7:30 do 16:00)

Co vám můžeme nabídnout:

  • práce na hlavní pracovní poměr (HPP)

  • možnost kariérního růstu • nástup ihned

  • dovča klasika 20 dní v roce (+ týden dovolené navíc po určitém odpracovaném období)

  • zaměstnanecká sleva

  • příspěvek na spoření

  • firemní akce

  • kurzy angličtiny (po určitém odpracovaném období)

  • mzda: 27 000 - 33 500 Kč dle předchozích zkušeností + 5000 Kč nástupní bonus

  • po uplynutí zkušební doby tě čeká zvýšení platu (+ další navýšení platu po určitém odpracovaném období)

  • 13. Plat (po určitém odpracovaném období) • pro zájemce možnost mít Multisport kartu Zajímá vás to? 

Napište nám na e-mail kariera@trenyrkarna.cz (pro rychlejší komunikaci nám prosím rovnou zašlete svůj životopis).



7. Copywriter s přesahem do SEO

Místo výkonu: Trenýrkárna.cz - Praha Zličín

Co tě čeká:

  • Stanete se součástí MLADÉHO a VESELÉHO TÝMU

  • Každodenní tvorba textů pro náš firemní web a sociální sítě dle SEO požadavků

  • Základní znalost SEO problematiky

  • Tvorba článků a starost o firemní blog

  • Spolupráce s týmem kolegů v marketingovém oddělení

Co očekáváme:

  • Samostatnost a odolnost vůči stresu

  • Praxe na podobné pozici alespoň 2 roky

  • Výborná znalost českého jazyka

  • Znalost MS Office

  • Kreativita a tvorba nových obsahů

  • Proaktivita, chuť zlepšovat se a učit se novým věcem

  • Iniciativní přístup

Co ti můžeme nabídnout:

  • Práce na HPP nebo spolupráce na IČ

  • Nástup možný ihned

  • Zaměstnanecká sleva Multisport kartu

  • Měsíční odměna: 30 000 - 45 000 Kč

Zajímá vás to? Napište nám na e-mail: petr@trenyrkarna.cz (pro rychlejší komunikaci nám prosím rovnou zašlete svůj životopis a motivační dopis).



8. Asistentka prodeje

Místo výkonu práce: Trenýrkarna.cz – Sokolovská 971/193, 190 00, Praha 9

K přátelské a energické kolegyni Terezce hledáme posilu, která jí pomůže s hladkým chodem naší kamenné prodejny na Sokolovské ulici.

Co tě čeká a nemine:

  • staneš se součástí mladého a veselého týmu e-shopu se spodním prádlem

  • přijímaní a odesílaní PPL zásilek

  • komunikace se společností PPL

  • komunikace se zákazníky

  • srovnávaní zboží

  • práce s pokladnou

  • prodej zboží

  • pomoc s udržováním plného stavu potřeb pro chod obchodu

  • pracovní doba: PO – PÁ od 9:30 – 18:00

Co očekáváme:

  • zodpovědnost

  • samostatnost

  • chuť pracovat a učit se nové věci

  • veselou povahu

  • sympatické vystupování

  • dobrý prozákaznický servis



Co ti můžeme nabídnout:

  • práce na hlavní pracovní poměr (HPP)

  • nástup možný ihned

  • zaměstnanecká sleva

  • možnost Multisport karty

  • dovolená 20 dní v roce (+ týden dovolené navíc po určitém odpracovaném období)

  • měsíční odměna 20.000 – 25.000,- Kč (osobní ohodnocení a procenta z prodeje)

Zaujala tě nabídka? Neváhej nás kontaktovat e-mailem na diana.kopcakova@trenyrkarna.cz. Těšíme se na tvůj životopis a případnou spolupráci.




9. Recruiter (Interní HR)

Místo výkonu: Trenýrkárna.cz - Praha Zličín

Rosteme jako z vody a proto hledáme do našeho interního týmu recruitera / recruiterku, který/-á má předchozí zkušenost s náborem zaměstnanců, umí odhadnout potenciál kandidátů, baví ho/ji komunikace s lidmi a pomůže nám ve firmě nastavit HR procesy.


Co Tě u nás čeká?

  • zodpovědnost za náborový proces různých pozic

  • aktivní vyhledávání kandidátů

  • podpora jednotlivých vedoucích a manažerů => zjišťování potřeb nabírání dalších kolegů

  • tvorba inzerátů

  • komunikace s uchazeči, vedení pohovorů, poskytování zpětných vazeb

  • zastřešení kompletní agendy nástupních i výstupních procesů (příprava dokumentů, zajištění adaptace)

  • řešení potřeb zaměstnanců: interní HR support

  • spolupráce na všem možném, co skončí na našem HR oddělení: nudit se u nás určitě nebudeš :)


Co od Tebe očekáváme?

  • předchozí zkušenost v náboru v interním HR a/nebo agentuře

  • orientace na trhu práce zkušenosti s vyhledáváním na sociálních sítích (zejm. LinkedIn)

  • výborné komunikační schopnosti

  • reprezentativní vystupování

  • chuť dělat nejen to, co se musí, ale i věci měnit a posouvat k lepšímu

  • proaktivní, zodpovědný a pečlivý přístup k práci chuť

  • rozvíjet se v oblasti personalistiky

  • smysl pro humor

  • organizační zdatnost v efektivním plánováním svého času


Co Ti nabízíme?

  • stabilní zázemí české firmy, která expanduje do zahraničí

  • možnost seberealizace

  • samostatnou práci ve spolupráci se skvělým týmem

  • nástup nejlépe ihned

  • práci na plný úvazek / spolupráce na IČ

  • flexibilní pracovní dobu

  • motivační bonusový systém za dobře odvedenou práci

  • prostor pro rozvoj a vzdělávání

  • měsíční odměna 35 000 – 50 000 Kč / měsíc


Jaké máme benefity?

  • jazykové kurzy přímo na pracovišti

  • příspěvek na spoření

  • Multisport karta

  • zaměstnanecká sleva

  • firemní akce

  • čerstvá káva po celý den


Zajímá vás to? Napište nám na e-mail: tereza.urbankova@trenyrkarna.cz (pro rychlejší komunikaci nám prosím rovnou zašlete svůj životopis a motivační dopis).



10. Social Media Specialist

Místo výkonu: Trenýrkárna.cz - Praha Zličín

Co Tě u nás čeká?

  • správa sociálních sítí pro Trenýrkárna.cz a naši českou značku Styx

  • sledování nejnovějších trendů na sociálních sítích

  • tvorba Social Media strategie v kontextu celkové online komunikace

  • spolupráce s grafikem, ale také tvorba vlastních postů a jejich vyhodnocování

  • podílení se na společných cílech společnosti a celého marketingového týmu

  • reportovat a vyhodnocovat výsledky sociálních sítí


Co od Tebe očekáváme

  • všeobecný přehled o sociálních sítích a jejich komerčním využití (FB, IG, YT, TikTok, Snapchat, Twitter apod.)

  • výborné vyjadřovací schopnosti

  • perfektní znalost českého jazyka (slovem i písmem)

  • dobré organizační schopnosti

  • předchozí zkušenost se správou sociálních sítí (minimálně 2 roky) a to včetně využívání jejich analytických funkcí

  • zajímáš se o aktuální dění

  • smysl pro humor

  • jsi komunikativní, máš kreativity a nadšení na rozdávání a nečekáš jen na seznam úkolů

  • máš týmového ducha

  • zkušenost s vedením týmu

  • znalost práce v MS Office kvůli vyhodnocení své práce (umět vytvořit tabulku s vzorci)

  • příprava analýz na aktivity na sociálních sítích na týdenní bázi


Co Ti nabízíme?

  • stabilní zázemí české firmy,

  • která expanduje do zahraničí

  • možnost seberealizace

  • samostatnou práci ve spolupráci se skvělým týmem

  • nadřízeného otevřeného novým nápadům

  • nástup nejlépe ihned práci na plný úvazek / spolupráce na IČ flexibilní

  • pracovní dobu motivační bonusový systém za dobře odvedenou práci

  • prostor pro rozvoj a vzdělávání


Jaké máme benefity?

  • jazykové kurzy přímo na pracovišti

  • příspěvek na spoření

  • Multisport karta

  • zaměstnanecká sleva

  • firemní akce

  • čerstvá káva po celý den

Zajímá vás to? Napište nám na e-mail: lukas@trenyrkarna.cz (pro rychlejší komunikaci nám prosím rovnou zašlete svůj životopis a motivační dopis).


Jsme Trenýrkárna.cz

Jsme největší český e-shop s pánským spodním prádlem, ale máme i dámské spodní prádlo. Vybrat si u nás můžete z více než 150 000 ks spodního prádla skladem. Vyberete si od českých až po světové značky spodního prádla za rozumné ceny. Trenky, boxerky, spodní prádlo pro páry, prostě co vás napadne. Pokud můžeme doporučit, určitě se podívejte na českou značku Styx, jejíž kompletní výroba je přímo v České republice. A to není vše, jistě vás zaujme i široký výběr velikostí spodního prádla a to až do 10 XL. Není tajemstvím, že nás to co děláme baví a to již přes 10 let.


100% hodnocení
3 278 recenzí

98% hodnocení
7 756 recenzí