120 dní na výměnu nebo vrácení zboží
Přes 100 000 kusů spodního prádla ihned k odeslání
99 % zákazníků doporučuje obchod

Ponožky Infantia Classicline světle modré pruhy

Nový produkt

8 ks

velikost: S M L
dostupnost: Skladem (pozítří 16.10. u Vás)
cena: 99 Kč
počet:

kód zboží: CLASU17

99 Kč s DPH

Infantia - ponožky

Ponožky Infantia Classicline jsou vysoké "oblekové" ponožky, ze kterých si vyberete, jak klasické tmavší vzory, tak i barevné, z řady vyčnívající, parády. Rozhodně nepatří do kategorie nudných ponožek bez nápadu. Nejen design a česká výroba je na těchto ponožkách super. Na noze drží, jak je třeba, neroluje se, nepadá a nehrne se, kam nemá. Suma sumárum je můžeme z vlastní zkušenosti vřele doporučit. Ponožek totiž není nikdy dost a ponožky Infantia by ve vašem šuplíku rozhodně neměly chybět.

 

Složení: 80% bavlny, 15% polyamid, 5% elastan

Možnost praní: 40°C pračka

Vyrobeno v ČR

 

Možnosti přepravy a plateb na Trenýrkárna.cz

Doba dodání je do 48 - 72 hodin od objednání:

Zboží máme přímo v obchodě nebo externích skladech nedaleko našeho obchodu. Objednávky vytvořené v pracovní den do 12:00 expedujeme v drtivé většině ještě týž den a druhý pracovní den jsou přepravci doručovány k Vám domů. Toto platí u přepravců GLS a v naprosté většině u České pošty. O Vánocích může být doba dodání o den delší. 

Jen je potřeba počítat se zdržením v případě platby bankovním převodem. Čekáme totiž, než se platba fyzicky připíše na náš účet. Poté objednávku ihned expedujeme / připravujeme.

- níže uvedené ceny jsou včetně DPH

Volba způsobu přepravy (platí pro ČR):

Česká pošta.......................................................89 Kč (při objednávce nad 999 Kč Zdarma)

GLS..................................................................69 Kč (při objednávce nad 999 Kč Zdarma)

Osobní odběr Praha 9, Sokolovská 971/193...........0 Kč

Osobní odběr Praha 1, Příčná 1955/10..................0 Kč

Osobní odběr Praha 3, OC Atrium Flora.................29 Kč (při objednávce nad 999 Kč Zdarma)

Zásilkovna.........................................................45 Kč (při objednávce nad 999 Kč Zdarma)

Volba způsobu platby (platí pro ČR):

Dobírka...........................29 Kč

Platba kartou....................0 Kč (možné platit i při osobním odběru na pobočce)

Bankovní převod...............0 Kč

Hotově.............................0 Kč

Twisto..............................0 Kč

Objednávky, které jsou doručovány na Slovensko:

Slovenská pošta..................150 Kč / 6 € (při objednávce nad 999 Kč Zdarma)

GLS....................................150 Kč / 6 € (při objednávce nad 999 Kč Zdarma)

Zásilkovna................................80 Kč / 3 € (při objednávce nad 999 Kč Zdarma)

Volba způsobu platby (platí pro Slovensko):

Dobírka...........................29 Kč / 1 €

Platba kartou....................0 Kč

Bankovní převod...............0 Kč

Náš přepočet CZK/EUR je 25 Kč za 1 EURO - platný od 1.1.2016.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Objednávky, které obsahují alespoň jeden produkt s označením "Doprava zdarma" nebo objednávky nad 999,- mají dopravu automaticky zdarma. (při nejrůznějších akcích může být tato hodnota i nižší) Rozhodující částka pro dopravu zdarma je konečná částka za objednávku po odečtení všech slev.

Všechny produkty najdete také v sekci "Doprava zdarma".

Přidali jsme do košíku nové možnosti zabalení objednávky (v košíku je najdete hned pod způsobem dopravy a zároveň nad způsobem platby, tedy mezi kroky 2 a 3):

Možnosti zabalení objednávky:

- zabalit jako dárek (+ 99 Kč / 4 €)

příklad zabalení objednávky jako dárku:


Extra (tato možnost je zcela zdarma):

Stavy objednávek: (možné sledovat ZDE - www.trenyrkarna.cz/sledovani-objednavky)

A. Objednávka na dobírku (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

B. Objednávka s platbou předem na účet (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

C. Objednávka s platbou kartou (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

D. Objednávka s volbou placení hotově nebo platební kartou při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz

E. Objednávka s volbou placení předem bankovním převodem při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz

F. Objednávka s volbou placení předem platební kartou online (přes platební bránu) a při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz jen vyzvednout zboží

G. Jiné stavy objednávek

A. Objednávka na dobírku (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

0. Potvrzení objednávky (obdržíte e-mail)

1. Objednávku balíme (obdržíte e-mail + telefonické potvrzení)

2. Odeslání objednávky (obdržíte e-mail)

3. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte e-mail)

B. Objednávka s platbou předem na účet (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

0. Potvrzení objednávky (obdržíte e-mail)

1. Čeká se na platbu přes účet (obdržíte e-mail)

2. Platba byla přijata (obdržíte e-mail)

3. Objednávku balíme (obdržíte e-mail + telefonické potvrzení)

4. Odeslání objednávky (obdržíte e-mail)

5. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte e-mail)

C. Objednávka s platbou kartou (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

0a. Přesměrování na platební bránu (v prvním kroku vyplníte e-mail a ve druhém informace o kartě)

0b. Potvrzení objednávky (obdržíte e-mail)

0c. Čeká na platbu GPWebPay (obdržíte e-mail)

1. Platba byla přijata (obdržíte e-mail)

2. Objednávku balíme (obdržíte e-mail + telefonické potvrzení)

3. Odeslání objednávky (obdržíte e-mail)

4. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte e-mail)

D. Objednávka s volbou placení hotově nebo platební kartou při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz

0. Potvrzení objednávky (obdržíte e-mail)

1. Objednávku balíme (obdržíte e-mail + telefonické potvrzení)

2. Připraveno k osobnímu odběru (obdržíte e-mail)

3. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte e-mail)

E. Objednávka s volbou placení předem bankovním převodem při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz

0. Potvrzení objednávky (obdržíte e-mail)

1. Čeká se na platbu přes účet (obdržíte e-mail)

2. Platba byla přijata (obdržíte e-mail)

3. Objednávku balíme (obdržíte e-mail + telefonické potvrzení)

4. Připraveno k osobnímu odběru (obdržíte e-mail)

5. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte e-mail)

F. Objednávka s volbou placení předem platební kartou online (přes platební bránu GPWEBPay) a při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz jen vyzvednout zboží

0a. Přesměrování na platební bránu GPWEBPay (v prvním kroku vyplníte e-mail a ve druhém informace o kartě)

0b. Potvrzení objednávky (obdržíte e-mail)

0c. Čeká na platbu GPWEBPay (obdržíte e-mail)

1. Platba byla přijata (obdržíte e-mail)

2. Objednávku balíme (obdržíte e-mail + telefonické potvrzení)

3. Odeslání objednávky (obdržíte e-mail)

4. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte e-mail)

G. Objednávka s volbou placení prostřednictvím služby Twisto

0. Twisto - faktura zatím neaktivována (obdržíte e-mail)

1. Twisto - faktura potvrzena (telefonické potvrzení+obdržíte e-mail)

2. Odeslání objednávky (obdržíte e-mail)

3. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte e-mail)

H. Jiné stavy objednávek:

- Čekáme na zboží ze skladu = (v případě, že z nějakého důvodu (reklamace...) nemáme zboží přímo v obchodě, odkud odesíláme objednávky)

- Něco nestandardního = (pro nestandardní případy)

- Zboží připraveno k expedici = (z nějakého důvodu čeká objednávka na přepravce - většinou v případech, kdy přepravci nestíhají například z důvodu sezónnosti nebo extrému jako povodně....)

- Voláno zákazníkovi - nezvednul = (slouží zejména pro interní účely)

- Voláno zákazníkovi - zvednul = (slouží zejména pro interní účely)

Dodatečné informace ohledně způsobu přepravy:

Česká Pošta

Česká pošta:

- u České pošty lze platit (pokud zvolíte dobírku) hotově i platební kartou*

*Platba kartou zatím funguje pouze ve větších městech a je tedy možné, že ne vždy bude možné platbu kartou využít.

- zasíláme Balíkem Do Ruky (viz www.postovnibaliky.cz/#balik-do-ruky)

- v den, kdy si česká pošta převezme balíček, dorazí Vám ve večerních hodinách e-mail, ve kterém naleznete číslo balíčku, adresu doručení, předběžný den a čas doručení, odkaz na změnu doručení online a možnost sledování zásilky

- v den doručení obdržíte sms a e-mail od přepravce

v sms naleznete následující informace: Přesné časové rozmezí, kdy bude balíček doručován, číslo balíčku a adresu, na kterou bude balíček doručován

V e-mailu naleznete podrobnější informace a to konkrétně: přesné časové rozpětí doručování balíčku (většinou 8-14h), číslo balíčku, odkaz na změnu doručení online a možnost sledování zásilky.

- balík Vám doručí na uvedenou adresu, pokud Vás na ní nezastihnou, uloží jej na Vaší poště

- na poště je Balík Do Ruky uložen 7 dní, pokud nestihnete balík vyzvednout, můžete si na poštu zavolat a bezplatně Vám balík uloží dalších 7 dní (vždy se jedná o kalendářní dny), nebo zažádat o opakované doručení na Vaši adresu. Vše lze také vyřídit online ZDE:  https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline/UvodniStrankaPokracovat.action

- pokud si objednávku nevyzvednete, vrací se zpět k nám

- telefonní kontakt na Zákaznickou linku České pošty je 800 104 410, další kontakty naleznete ZDE (www.ceskaposta.cz)

Přepravce GLS - kurýr

GLS:

- u přepravní společnosti GLS je možné dobírku zaplatit hotově i platební kartou.

-jakmile si balíček převezme dopravce, obdržíte sms a e-mail. V e-mailu naleznete číslo balíčku, hodnotu dobírky, adresu doručení a předběžný den a čas doručení. V sms naleznete pouze číslo balíčku a hodnotu dobírky

-  V den doručení obdržíte opět sms a e-mail od přepravce, kde již naleznete přesné časové rozmezí pro doručování balíčku (časové rozmezí je 3 hodiny).

- Dále také obdržíte kontakt na kurýra, který Vám bude balíček doručovat, a kterého můžete v případě dotazů kontaktovat. Opět si můžete v e-mailu zkontrolovat adresu doručení a hodnotu dobírky.

- V e-mailu také naleznete odkaz na sledování Vaší zásilky.

- před doručením Vás kontaktují a snaží se Vám zásilku doručit

- pokud Vás nezastihnou napoprvé, snaží se Vám dovolat a domluvit si druhý popř. třetí termín

- pokud Vás nezastihnou ani v jednom ze tří termínů, uloží balík ve svém skladě na 5 pracovních dnů a poté nám jej posílají zpět

- v případě nutnosti (například odjezd na dovolenou), je možné balík nechat uložit ve skladě GLS a nechat si jej doručit například další týden (maximální možná doba uložení je 10 dnů).

Tuhle možnost GLS umožňuje pouze v létě kvůli možné dovolené a to přesně od 21. června do 22. září. Rovněž si můžete nechat po domluvě s GLS změnit doručovací adresu. Pokud se rozhodnete změnit doručovací adresu, zásilka je doručována automaticky až následující den

- telefonní kontakt na Zákaznický servis GLS je +420 567 771 111 další kontakty naleznete ZDE

Zásilkovna:


- Zásilkovna.cz je firma, jež provozuje výdejní místa po celé republice, kde je možné si objednávku vyzvednout

- výdejní místa najdete ZDE nebo na www.zasilkovna.cz/kde-nas-najdete

- při dobírce máte možnost platit hotově, případně platební kartou (platební kartou lze platit pouze na vybraných pobočkách – Má-li tuto možnost právě vámi zvolená Zásilkovna zjistíte zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky po rozkliknutí detailu vámi vybraného výdejního místa)


- jakmile Zásilkovna obdrží data k odesílání zásilky, dorazí Vám e-mail, který Vás informuje, že dopravce čeká na předání balíčku od obchodu a následně jej bude doručovat na určité výdejní místo, které si v e-mailu můžete zkontrolovat. V e-mailu také naleznete odkaz na sledování zásilky

- V den, kdy je zásilka doručena na konkrétní výdejní místo Zásilkovny dorazí Vám sms a e-mail. V sms naleznete heslo pro vyzvednutí zásilky, číslo zásilky, adresu pobočky a její otvírací dobu. V e-mailu naleznete podrobnější informace a to konkrétně: číslo internetové objednávky, heslo pro vyzvednutí zásilky, datum do kdy si musíte zásilku vyzvednout (7 dní), odkaz na prodloužení úložní doby zásilky, adresu pobočky a její otvírací dobu.

- pokud si objednávku nevyzvednete během prvních 7 dnů, přijde vám sms oznamující váš poslední den uložení zásilky na zvoleném výdejním místě

- prodloužit si možnost vyzvednutí objednávky máte až o 7 kalendářních dnů, stačí zavolat na tel. číslo 266 610 588 nebo zaslat e-mail na info@zasilkovna.cz (uveďte prosím své jméno, ID Vaší objednávky a adresu pobočky, na které máte objednávku uloženou)

- pokud si objednávku nevyzvednete vůbec, vrací se zpět k nám

- telefonní kontakt na Zásilkovnu je +420 216 216 516 (pracovní doba: PO - PÁ 8:00 - 18:00), další kontakty naleznete ZDE (www.zasilkovna.cz)

Možnosti přepravy zásilek na Slovensko:

Přepravce GLS - kurýr

GLS:

- u přepravní společnosti GLS je možné dobírku zaplatit pouze hotově

- dostanete sms ohledně toho, kde se zásilka nachází a kdy bude doručována

- pokud Vás nezastihnou napoprvé, nechají Vám na viditelném místě kontaktní informace, kam je možné si zavolat a domluvit si druhé doručení

- balík je uložen na skladě GLS 5 pracovních dnů a čekají na kontakt od Vás, pokud se tak nestane pokusí se balík doručit znovu

- pokud Vás napodruhé opět nezastihnou, balík se vrací nám

- v případě nutnosti (například odjezd na dovolenou), je možné balík nechat uložit ve skladě GLS a nechat si jej doručit například další týden (maximální možná doba uložení je 10 dnů), v tomto případdě je ale potřeba si na GLS zavolat a domluvit se s nimi

- objednávky můžete sledovat přímo ZDE (www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/CZ02/CS/5004_-sledovani-baliku.htm)

- telefonní kontakt na Zákaznický servis GLS je (+420) 840 12 34 56, další kontakty naleznete ZDE (www.gls-group.eu)

Slovenská pošta

Slovenská pošta:

- u Slovenské pošty lze platit při volbě dobírky jen hotově

- balík Vám přinesou domů (na uvedenou adresu), pokud Vás doma nezastihnou, uloží jej na Vaší poště a u Vás zanechají žlutý papírek s informacemi, kdy a kde si můžete balíček vyzvednout

- na poště je balík uložen 7 dní, pokud si objednávku nevyzvednete v termínu, vrací se zpět nám

- telefonní kontakt na Zákaznickou linku Slovenské pošty je +421 48 437 87 77 (z České republiky) a 0800 122 413 (toto číslo je pro hovory ze Slovenska), další kontakty naleznete ZDE (www.posta.sk/potrebujem/zakaznicky-servis)

Dodatečné informace ohledně způsobu platby:

Dobírka:

- klasický způsob zaplacení objednávky při doručení

- u všech našich přepravců lze platit dobírku hotově

- u kurýrní služby GLS lze platit také platební kartou

- za dobírku účtujeme extra 20,- Kč jelikož i u přepravců je dobírka dražší


Bankovní převod:

- platba převodem z Vašeho účtu na náš účet ve Fio bance (2000215289/2010)

- bankovním převodem lze platit u všech způsobů přepravy (včetně osobní vyzvednutí na pobočce)

- jen je potřeba počítat s cca 1 dnem zpoždění, než je částka připsaná na našem účtu ve Fio bance

- online bankovní převod a expresní bankovní převod je umožněn díky platební bráně*

Hotově (nebo platební kartou) při osobním odběru:

- v kamenném obchodě je možné platit hotově i platební kartou

- to samé platí pro vyzvedávání objednávek při volbě "osobní odběr na pobočce"

Twisto

Twisto:

- platba prostřednictvím služby Twisto (platba až za 14 dní)

- Twisto lze použít u všech způsobů přepravy po ČR (včetně osobní vyzvednutí na pobočce)

- po potvrzení objednávky Vám Twisto doručí fakturu se splatností 14 dnů

Platba Kartou:

- platební kartou je možné platit na eshopu i v kamenném obchodě

- platební kartou se dají také platit dobírky u přepravce GLS

- v kamenném obchodě máme klasický platební terminál

- za platbu kartou Vám neúčtujeme žádný příplatek

- na eshopu se dá platit platební kartou díky platební bráně*

* GP WebPay je platební brána, přes kterou mohou naši zákazníci platit nejen svou platební kartou (Visa, Visa Elektron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), online bankovním převodem (Raiffeisenbank, Komerční banka, mBank, FIO bank, ČSOB, GE Money Bank), expresním bankovním převodem (Česká Spořitelna, ČSOB, Komerční Banka, Raiffeisenbank, mBank, UniCredit Bank Czech Republic, GE Money Bank, FIO bank)Všechno to jsou rozšířené možnosti, jak za objednávku zaplatit (vedle platby v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru, platby na dobírku a klasický bankovní převod přímo na náš účet 2000215289/2010 FIO bank).

Možnost výměny:

Pokud nebude tento produkt sedět, nebo jste prostě vybrali nevhodně / špatně, není problém jej zdarma vyměnit (za jinou velikost, za jiný produkt...).

Více viz reklamační řád ZDE

Infantia

Česká značka Infantia produkuje od roku 2006 designově zajímavé a velice originální trenýrky a ponožky. Zastoupeny jsou jak pánské, tak i dámské kusy tohoto sortimentu. Specifické spodní prádlo je často doplněno o vytkávanou gumu a také knoflíčky na funkčním poklopci a to platí opět pro pánské i dámské kousky. Výrobci do budoucna slibují další parádní a originální designy nového spodního prádla. Nabídneme Vám jej ihned, jak bude k dostání.

Hodnocení (4)

2018-04-12

Doporucuju

Jak u předešlého výrobku spokojenost

2018-04-05

Super

rychlé dodání, zboží je kvalitní, sedí perfektně

2018-04-01

Jooo

Příjemný materiál

2018-03-29

100%

100%

Přidat hodnocení

Napsat recenzi

Ponožky Infantia Classicline světle modré pruhy

Ponožky Infantia Classicline světle modré pruhy

Podobné produkty