120 dní na výměnu nebo vrácení zboží
98 % zákazníků doporučuje obchod
Přes 100 000 kusů spodního prádla ihned k odeslání

Doprava a platby

Doba dodání je 1-3 dny od objednání:

  • Doprava zdarma při nákupu nad 999 Kč
  • Objednávky vytvořené v pracovní den do 12:00 expedujeme v drtivé většině ještě týž den
  • V případě platby bankovním převodem je potřeba počítat se zdržením, objednávku odesíláme ihned po připsání platby na náš účet
  • uvedené ceny jsou včetně DPH

Volba způsobu přepravy v ČR:

  1. Osobní odběr Praha 9, Sokolovská 971/193........0 Kč
  2. Osobní odběr Praha 1, Příčná 1955/10................0 Kč
  3. GLS.....................................................................69 Kč
  4. Česká pošta........................................................89 Kč
  5. Expresní kurýr po Praze...................................199 Kč
  6. Zásilkovna..........................................................49 Kč

Volba způsobu platby v ČR:

  1. Hotově................................................................. 0 Kč
  2. Platba kartou při osobním odběru........................0 Kč
  3. Twisto...................................................................0 Kč
  4. Platba kartou online.............................................0 Kč
  5. Bankovní převod..................................................0 Kč
  6. Dobírka...............................................................29 Kč

Dodatečné informace ohledně způsobu přepravy:

- u České pošty lze platit (pokud zvolíte dobírku) hotově i platební kartou*
*Platba kartou zatím funguje pouze ve větších městech a je tedy možné, že ne vždy bude možné platbu kartou využít.
- zasíláme Balíkem Do Ruky (viz www.postovnibaliky.cz/#balik-do-ruky)
- v den, kdy si česká pošta převezme balíček, dorazí Vám ve večerních hodinách e-mail, ve kterém naleznete číslo balíčku, adresu doručení, předběžný den a čas doručení, odkaz na změnu doručení online a možnost sledování zásilky
- v den doručení obdržíte sms a e-mail od přepravce
v sms naleznete následující informace: Přesné časové rozmezí, kdy bude balíček doručován, číslo balíčku a adresu, na kterou bude balíček doručován
V e-mailu naleznete podrobnější informace a to konkrétně: přesné časové rozpětí doručování balíčku (většinou 8-14h), číslo balíčku, odkaz na změnu doručení online a možnost sledování zásilky.
- balík Vám doručí na uvedenou adresu, pokud Vás na ní nezastihnou, uloží jej na Vaší poště
- na poště je Balík Do Ruky uložen 7 dní, pokud nestihnete balík vyzvednout, můžete si na poštu zavolat a bezplatně Vám balík uloží dalších 7 dní (vždy se jedná o kalendářní dny), nebo zažádat o opakované doručení na Vaši adresu. Vše lze také vyřídit online ZDE: https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline/UvodniStrankaPokracovat.action
- pokud si objednávku nevyzvednete, vrací se zpět k nám
- telefonní kontakt na Zákaznickou linku České pošty je 800 104 410, další kontakty naleznete ZDE (www.ceskaposta.cz)

- u přepravní společnosti GLS je možné dobírku zaplatit hotově i platební kartou.
-jakmile si balíček převezme dopravce, obdržíte sms a e-mail. V e-mailu naleznete číslo balíčku, hodnotu dobírky, adresu doručení a předběžný den a čas doručení. V sms naleznete pouze číslo balíčku a hodnotu dobírky
- V den doručení obdržíte opět sms a e-mail od přepravce, kde již naleznete přesné časové rozmezí pro doručování balíčku (časové rozmezí je 3 hodiny).
- Dále také obdržíte kontakt na kurýra, který Vám bude balíček doručovat, a kterého můžete v případě dotazů kontaktovat. Opět si můžete v e-mailu zkontrolovat adresu doručení a hodnotu dobírky.
- V e-mailu také naleznete odkaz na sledování Vaší zásilky.
- před doručením Vás kontaktují a snaží se Vám zásilku doručit
- pokud Vás nezastihnou napoprvé, snaží se Vám dovolat a domluvit si druhý popř. třetí termín
- pokud Vás nezastihnou ani v jednom ze tří termínů, uloží balík ve svém skladě na 5 pracovních dnů a poté nám jej posílají zpět
- v případě nutnosti (například odjezd na dovolenou), je možné balík nechat uložit ve skladě GLS a nechat si jej doručit například další týden (maximální možná doba uložení je 10 dnů). Tuhle možnost GLS umožňuje pouze v létě kvůli možné dovolené a to přesně od 21. června do 22. září. Rovněž si můžete nechat po domluvě s GLS změnit doručovací adresu. Pokud se rozhodnete změnit doručovací adresu, zásilka je doručována automaticky až následující den
- telefonní kontakt na Zákaznický servis GLS je +420 567 771 111 další kontakty naleznete ZDE

- Zásilkovna.cz je firma, jež provozuje výdejní místa po celé republice, kde je možné si objednávku vyzvednout
- výdejní místa najdete ZDE nebo na www.zasilkovna.cz/kde-nas-najdete
- při dobírce máte možnost platit hotově, případně platební kartou (platební kartou lze platit pouze na vybraných pobočkách – Má-li tuto možnost právě vámi zvolená Zásilkovna zjistíte zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky po rozkliknutí detailu vámi vybraného výdejního místa)
- jakmile Zásilkovna obdrží data k odesílání zásilky, dorazí Vám e-mail, který Vás informuje, že dopravce čeká na předání balíčku od obchodu a následně jej bude doručovat na určité výdejní místo, které si v e-mailu můžete zkontrolovat. V e-mailu také naleznete odkaz na sledování zásilky
- V den, kdy je zásilka doručena na konkrétní výdejní místo Zásilkovny dorazí Vám sms a e-mail. V sms naleznete heslo pro vyzvednutí zásilky, číslo zásilky, adresu pobočky a její otvírací dobu. V e-mailu naleznete podrobnější informace a to konkrétně: číslo internetové objednávky, heslo pro vyzvednutí zásilky, datum do kdy si musíte zásilku vyzvednout (5 dní), adresu pobočky a její otvírací dobu.
- pokud si objednávku nevyzvednete během prvních 5 dnů, přijde vám sms oznamující váš poslední den uložení zásilky na zvoleném výdejním místě
- prodloužit si možnost vyzvednutí objednávky máte o 1 kalendářní den, stačí zavolat na tel. číslo 266 610 588 nebo zaslat e-mail na info@zasilkovna.cz (uveďte prosím své jméno, ID Vaší objednávky a adresu pobočky, na které máte objednávku uloženou)
- pokud si objednávku nevyzvednete vůbec, vrací se zpět k nám
- telefonní kontakt na Zásilkovnu je +420 216 216 516 (pracovní doba: PO - PÁ 8:00 - 18:00), další kontakty naleznete ZDE (www.zasilkovna.cz)

Cena 199 Kč
- platí pouze v pracovní dny!
- objednejte si zboží v pracovní den do 12:00 a tentýž den do 17:00 ho budete mít.
-pokud si zboží objednáte v pracovní den po 12:00 bude vám doručeno další pracovní den.

Dodatečné informace ohledně způsobu platby


- klasický způsob zaplacení objednávky při doručení
- u všech našich přepravců lze platit dobírku hotově, případně platební kartou - GLS, Česká pošta, Zásilkovna (pouze vybrané pobočky - tuto informaci zjistíte na stránkách Zásilkovny v sekci výdejní a podací místa po rozkliknutí detailu určeného výdejního místa)
- za dobírku účtujeme extra 20,- Kč jelikož i u přepravců je dobírka dražší


- platba převodem z Vašeho účtu na náš účet ve Fio bance (2000215289/2010)
- bankovním převodem lze platit u všech způsobů přepravy (včetně osobní vyzvednutí na pobočce)
- jen je potřeba počítat s cca 1 dnem zpoždění, než je částka připsaná na našem účtu ve Fio bance
- online bankovní převod a expresní bankovní převod je umožněn díky platební bráně*

- v kamenném obchodě je možné platit hotově i platební kartou
- to samé platí pro vyzvedávání objednávek při volbě "osobní odběr na pobočce"

- platba prostřednictvím služby Twisto (platba až za 14 dní)
- Twisto lze použít u všech způsobů přepravy po ČR (včetně osobní vyzvednutí na pobočce)
- po potvrzení objednávky Vám Twisto doručí fakturu se splatností 14 dnů

- platební kartou je možné platit na eshopu i v kamenném obchodě
- platební kartou se dají také platit dobírky u přepravce GLS, Česká pošta, Zásilkovna (pouze vybrané pobočky - tuto informaci zjistíte na stránkách Zásilkovny v sekci výdejní a podací místa po rozkliknutí detailu určeného výdejního místa)
- v kamenném obchodě máme klasický platební terminál
- za platbu kartou Vám neúčtujeme žádný příplatek
- na eshopu se dá platit platební kartou díky platební bráně*

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

* GP WebPay je platební brána, přes kterou mohou naši zákazníci platit nejen svou platební kartou (Visa, Visa Elektron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), online bankovním převodem (Raiffeisenbank, Komerční banka, mBank, FIO bank, ČSOB, GE Money Bank), expresním bankovním převodem (Česká Spořitelna, ČSOB, Komerční Banka, Raiffeisenbank, mBank, UniCredit Bank Czech Republic, GE Money Bank, FIO bank)Všechno to jsou rozšířené možnosti, jak za objednávku zaplatit (vedle platby v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru, platby na dobírku a klasický bankovní převod přímo na náš účet 2000215289/2010 FIO bank).


Jsme Trenýrkárna.cz

Jsme největší český e-shop s pánským spodním prádlem, ale máme i dámské spodní prádlo. Vybrat si u nás můžete z více než 100 000 ks spodního prádla skladem. Vyberete si od českých až po světové značky spodního prádla za rozumné ceny. Trenky, boxerky, spodní prádlo pro páry, prostě co vás napadne. Pokud můžeme doporučit, určitě se podívejte na českou značku Styx, jejíž kompletní výroba je přímo v České republice. A to není vše, jistě vás zaujme i široký výběr velikostí spodního prádla a to až do 10 XL. Není tajemstvím, že nás to co děláme baví a to již přes 10 let.


100% hodnocení
3 061 recenzí

98% hodnocení
5 398 recenzí