Offline - zanechte zprávu

Možnosti přepravy a plateb na Trenýrkárna.cz

Po zbytek roku pak platí:

Doba dodání je do 48 - 72 hodin od objednání:

Zboží máme přímo v obchodě nebo externích skladech nedaleko našeho obchodu. Objednávky vytvořené v pracovní den do 12:00 expedujeme v drtivé většině ještě týž den a druhý pracovní den jsou přepravci doručovány k Vám domů. Toto platí u přepravců GLS a v naprosté většině u České pošty. O Vánocích je doba dodání o den delší. Objednávky, u kterých zaškrtnete osobní převzetí na prodejně v Praze (Sokolovská 971/193, Praha 9, 190 00), jsou připravené k vyzvednutí do 24 hodin (maximálně 48 hodin).

Jen je potřeba počítat se zdržením v případě platby bankovním převodem. Čekáme totiž, než se platba fyzicky připíše na náš účet. Poté objednávku ihned expedujeme / připravujeme.

V případě, že si vyberete nějaké prádlo na eshopu a budete si jej chtít osobně přijít zakoupit, bez vytvoření objednávky, doporučujeme si jen zkontrolovat dostupnost v detailu produktu:

- v levé horní části detailu produktu, nalevo od fotky, se nachází tabulka a v té najdete na pátém řádku:

"Na prodejně: skladem" - to znamená, že je zboží přímo na prodejně (můžete přijít, podívat se na něj a případně si jej i koupit)

Volba způsobu přepravy (platí pro ČR):

Česká pošta.............................85 Kč (při objednávce nad 1000,- Kč Zdarma)

GLS.........................................70 Kč (při objednávce nad 1000,- Kč Zdarma)

Osobní odběr na pobočce...........0 Kč (adresa je Sokolovská 971/193, Praha 9, 190 00)

Zásilkovna................................45 Kč (při objednávce nad 1000,- Kč Zdarma)

Volba způsobu platby (platí pro ČR):

Dobírka...........................20 Kč

Platba kartou....................0 Kč (možné platit i při osobním odběru na pobočce)

Bankovní převod...............0 Kč

Hotově.............................0 Kč

Objednávky, které jsou doručovány na Slovensko:

Slovenská pošta..................150 Kč (při objednávce nad 1000,- Kč Zdarma)

GLS....................................150 Kč (při objednávce nad 1000,- Kč Zdarma)

Zásilkovna................................80 Kč (při objednávce nad 1000,- Kč Zdarma)

Volba způsobu platby (platí pro Slovensko):

Dobírka...........................20 Kč

Platba kartou....................0 Kč

Bankovní převod...............0 Kč

Náš přepočet CZK/EUR je 25 Kč za 1 EURO - platný od 1.1.2016.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Objednávky, které obsahují alespoň jeden produkt s označením "Doprava Zdarma" nebo objednávky nad 1000,- Kč mají dopravu automaticky zdarma. (při nejrůznějších akcích může být tato hodnota i nižší) Rozhodující částka pro dopravu zdarma je konečná částka za objednávku po odečtení všech slev.

Všechny produkty najdete také v sekci "S Dopravou Zdarma".

Přidali jsme do košíku nové možnosti zabalení objednávky (v košíku je najdete hned pod způsobem dopravy a zároveň nad způsobem platby, tedy mezi kroky 2 a 3):

Možnosti zabalení objednávky:

- zabalit jako dárek (+49,- Kč)

příklad zabalení objednávky jako dárku:

Dárkové balení

Extra (tato možnost je zcela zdarma):

Stavy objednávek: (možné sledovat ZDE - www.trenyrkarna.cz/sledovani-objednavky)

A. Objednávka na dobírku (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

B. Objednávka s platbou předem na účet (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

C. Objednávka s platbou kartou (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

D. Objednávka s volbou placení hotově nebo platební kartou při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz

E. Objednávka s volbou placení předem bankovním převodem při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz

F. Objednávka s volbou placení předem platební kartou online (přes platební bránu) a při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz jen vyzvednout zboží

G. Jiné stavy objednávek

A. Objednávka na dobírku (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

0. Potvrzení objednávky (obdržíte email)

1. Objednávku balíme (obdržíte email + telefonické potvrzení)

2. Odeslání objednávky (obdržíte email)

3. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte email)

B. Objednávka s platbou předem na účet (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

0. Potvrzení objednávky (obdržíte email)

1. Čeká se na platbu přes účet (obdržíte email)

2. Platba byla přijata (obdržíte email)

3. Objednávku balíme (obdržíte email + telefonické potvrzení)

4. Odeslání objednávky (obdržíte email)

5. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte email)

C. Objednávka s platbou kartou (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

0a. Přesměrování na platební bránu (v prvním kroku vyplníte email a ve druhém informace o kartě)

0b. Potvrzení objednávky (obdržíte email)

0c. Čeká na platbu GPWebPay (obdržíte email)

1. Platba byla přijata (obdržíte email)

2. Objednávku balíme (obdržíte email + telefonické potvrzení)

3. Odeslání objednávky (obdržíte email)

4. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte email)

D. Objednávka s volbou placení hotově nebo platební kartou při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz

0. Potvrzení objednávky (obdržíte email)

1. Objednávku balíme (obdržíte email + telefonické potvrzení)

2. Připraveno k osobnímu odběru (obdržíte email)

3. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte email)

E. Objednávka s volbou placení předem bankovním převodem při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz

0. Potvrzení objednávky (obdržíte email)

1. Čeká se na platbu přes účet (obdržíte email)

2. Platba byla přijata (obdržíte email)

3. Objednávku balíme (obdržíte email + telefonické potvrzení)

4. Připraveno k osobnímu odběru (obdržíte email)

5. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte email)

F. Objednávka s volbou placení předem platební kartou online (přes platební bránu GPWEBPay) a při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz jen vyzvednout zboží

0a. Přesměrování na platební bránu GPWEBPay (v prvním kroku vyplníte email a ve druhém informace o kartě)

0b. Potvrzení objednávky (obdržíte email)

0c. Čeká na platbu GPWEBPay (obdržíte email)

1. Platba byla přijata (obdržíte email)

2. Objednávku balíme (obdržíte email + telefonické potvrzení)

3. Odeslání objednávky (obdržíte email)

4. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte email)

G. Jiné stavy objednávek:

- Čekáme na zboží ze skladu = (v případě, že z nějakého důvodu (reklamace...) nemáme zboží přímo v obchodě, odkud odesíláme objednávky)

- Něco nestandardního = (pro nestandardní případy)

- Zboží připraveno k expedici = (z nějakého důvodu čeká objednávka na přepravce - většinou v případech, kdy přepravci nestíhají například z důvodu sezónnosti nebo extrému jako povodně....)

- Voláno zákazníkovi - nezvednul = (slouží zejména pro interní účely)

- Voláno zákazníkovi - zvednul = (slouží zejména pro interní účely)

Dodatečné informace ohledně způsobu přepravy:

Česká Pošta

Česká pošta:

- u České pošty lze platit při volbě dobírky jen hotově

- zasíláme Balíkem Do Ruky (viz www.postovnibaliky.cz/#balik-do-ruky)

- dostanete sms i email v momentě, kdy Česká pošta objednávku převezme

- balík Vám přinesou domů (na uvedenou adresu), pokud Vás doma nezastihnou, uloží jej na Vaší poště

- na poště je Balík Do Ruky uložen 7 dní, pokud nestihnete balík vyzvednout, můžete si na poštu zavolat a bezplatně Vám balík uloží dalších 7 dní (vždy se jedná o kalendářní dny)

- Balík Do Ruky není možné si nechat doručit podruhé, to lze jen v případě, že jste byli doma, ale pošťačka z nějakého důvodu nezazvonila a Vy jste tedy neměli možnost si balíček přebrat

- pokud si objednávku nevyzvednete v termínu, vrací se zpět k nám

- telefonní kontakt na Zákaznickou linku České pošty je 840 111 244, další kontakty naleznete ZDE (www.ceskaposta.cz)

Přepravce GLS - kurýr

GLS:

- u přepravní společnosti GLS je možné dobírku zaplatit hotově i platební kartou

-dostanete sms, která potvrzuje přijetí Vaší zásilky kurýrní službou GLS

-  následně dostanete sms i email ohledně toho, kde se zásilka nachází a časové rozmezí ve kterém bude doručována

- před doručením Vás kontaktují a snaží se Vám zásilku doručit

- pokud Vás nezastihnou napoprvé, snaží se Vám dovolat a domluvit si druhý popř. třetí termín

- pokud Vás nezastihnou ani v jednom ze třech termínů, uloží balík ve svém skladě na 10 dnů a poté nám jej posílají zpět

- v případě nutnosti (například odjezd na dovolenou), je možné balík nechat uložit ve skladě GLS a nechat si jej doručit například další týden (maximální možná doba uložení je 10 dnů) Rovněž si můžete nechat po domluvě s GLS změnit doručovací adresu. Pokud se rozhodnete změnit doručovací adresu, zásilka je doručována následující den

- telefonní kontakt na Zákaznický servis GLS je +420 567 771 111 další kontakty naleznete ZDE:

Zásilkovna:
- Zásilkovna.cz je firma, jenž provozuje výdejní místa po celé republice, kde je možné si objednávku vyzvednout

- výdejní místa najdete ZDE nebo na www.zasilkovna.cz/kde-nas-najdete

- při dobírce máte možnost platit hotově. Zásilkovna na žádném ze svých výdejních míst nepřijímá platební karty
- přijde Vám email v momentě vložení zásilky do systému Zásilkovna.cz (v emailu bude uvedeno sledovací číslo, dle kterého můžete zásilku sledovat)

- Zásilkovna.cz Vás kontaktuje sms i emailem ohledně možnosti vyzvednutí na zvolené pobočce v momentě, kdy je objednávka již připravena k výdeji

- pokud si objednávku nevyzvednete během prvních 7 dnů, přijde Vám email oznamující Váš poslední den uložení zásilky na zvoleném výdejním místě

- prodloužit si možnost vyzvednutí objednávky máte až o 7 kalendářních dnů, stačí zavolat na na tel. číslo 266 610 588 nebo zaslat email na info@zasilkovna.cz (uveďte prosím své jméno, ID Vaší objednávky a adresu pobočky, na které máte objednávku uloženou)

- pokud si objednávku nevyzvednete vůbec, vrací se zpět k nám

- telefonní kontakt na Zásilkovna.cz je +420 216 216 516 (pracovní doba je PO - PÁ 8:00 - 20:00), další kontakty naleznete ZDE (www.zasilkovna.cz)

Osobní odběr v obchodě:

- od 18.11.2015 jsme otevřeli kamenný obchod na adrese Sokolovská 971/193, v Praze 9, PSČ 190 00 (vedle divadla Gong)

- otevírací dobu naleznete ZDE (nebo na www.trenyrkarna.cz/content/5-kontakt)

- spodní prádlo je možné zde i vyzkoušet a zakoupit

- kontrolovat stav můžete ZDE (www.trenyrkarna.cz/sledovani-objednavky)

- při osobním odběru je možné platit jak hotově, tak i platební kartou

Možnosti přepravy zásilek na Slovensko:

Přepravce GLS - kurýr

GLS:

- u přepravní společnosti GLS je možné dobírku zaplatit pouze hotově

- dostanete sms ohledně toho, kde se zásilka nachází a kdy bude doručována

- pokud Vás nezastihnou napoprvé, nechají Vám na viditelném místě kontaktní informace, kam je možné si zavolat a domluvit si druhé doručení

- balík je uložen na skladě GLS 5 pracovních dnů a čekají na kontakt od Vás, pokud se tak nestane pokusí se balík doručit znovu

- pokud Vás napodruhé opět nezastihnou, balík se vrací nám

- v případě nutnosti (například odjezd na dovolenou), je možné balík nechat uložit ve skladě GLS a nechat si jej doručit například další týden (maximální možná doba uložení je 10 dnů), v tomto případdě je ale potřeba si na GLS zavolat a domluvit se s nimi

- objednávky můžete sledovat přímo ZDE (www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/CZ02/CS/5004_-sledovani-baliku.htm)

- telefonní kontakt na Zákaznický servis GLS je (+420) 840 12 34 56, další kontakty naleznete ZDE (www.gls-group.eu)

Slovenská pošta

Slovenská pošta:

- u Slovenské pošty lze platit při volbě dobírky jen hotově

- balík Vám přinesou domů (na uvedenou adresu), pokud Vás doma nezastihnou, uloží jej na Vaší poště a u Vás zanechají žlutý papírek s informacemi, kdy a kde si můžete balíček vyzvednout

- na poště je balík uložen 7 dní, pokud si objednávku nevyzvednete v termínu, vrací se zpět nám

- telefonní kontakt na Zákaznickou linku Slovenské pošty je +421 48 437 87 77 (z České republiky) a 0800 122 413 (toto číslo je pro hovory ze Slovenska), další kontakty naleznete ZDE (www.posta.sk/potrebujem/zakaznicky-servis)

Dodatečné informace ohledně způsobu platby:

Dobírka:

- klasický způsob zaplacení objednávky při doručení

- u všech našich přepravců lze platit dobírku hotově

- u kurýrní služby GLS lze platit také platební kartou

- za dobírku účtujeme extra 20,- Kč jelikož i u přepravců je dobírka dražší


Bankovní převod:

- platba převodem z Vašeho účtu na náš účet ve Fio bance (2000215289/2010)

- bankovním převodem lze platit u všech způsobů přepravy (včetně osobní vyzvednutí na pobočce)

- jen je potřeba počítat s cca 1 dnem zpoždění, než je částka připsaná na našem účtu ve Fio bance

- online bankovní převod a expresní bankovní převod je umožněn díky platební bráně*

Hotově (nebo platební kartou) při osobním odběru:

- v kamenném obchodě je možné platit hotově i platební kartou

- to samé platí pro vyzvedávání objednávek při volbě "osobní odběr na pobočce"

Platba Kartou:

- platební kartou je možné platit na eshopu i v kamenném obchodě

- platební kartou se dají také platit dobírky u přepravce GLS

- v kamenném obchodě máme klasický platební terminál

- za platbu kartou Vám neúčtujeme žádný příplatek

- na eshopu se dá platit platební kartou díky platební bráně*

* GP WebPay je platební brána, přes kterou mohou naši zákazníci platit nejen svou platební kartou (Visa, Visa Elektron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), online bankovním převodem (Raiffeisenbank, Komerční banka, mBank, FIO bank, ČSOB, GE Money Bank), expresním bankovním převodem (Česká Spořitelna, ČSOB, Komerční Banka, Raiffeisenbank, mBank, UniCredit Bank Czech Republic, GE Money Bank, FIO bank)Všechno to jsou rozšířené možnosti, jak za objednávku zaplatit (vedle platby v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru, platby na dobírku a klasický bankovní převod přímo na náš účet 2000215289/2010 FIO bank).