Black Friday je tu
Gigantický výprodej až 80 %

Napsali o nás

Vogue.cz, 29. 7. 2024

Muži z Trenýrkárny křísí Pietro Filipi: Chceme navázat na odkaz značky, řešíme i udržitelnost

Kdysi rezonující česká značka, a nakonec krachující brand. Pietro Filipi před několika lety muselo zavřít krám, o jeho zmrtvýchvstání se ale nyní pokouší šéfové úspěšného e-shopu Trenýrkárna.cz. Co pro Pietro Filipi plánují do budoucna, v rozhovoru prozradil Ruslan Skopal.

Forbes.cz, 13. 5. 2024

Pietro Filipi se vrací. Českou značku oživí tandem z Trenýrkárny

Česká módní značka Pietro Filipi se po klinické smrti nadechuje k restartu. Nově spadá pod společnost DaniDarx, která už v minulosti zachránila skomírající značku spodního prádla Styx a stojí za e-shopem Trenýrkárna.cz.

DVTV.cz , 30. 4. 2024

Pustili jsme si sem škodnou, Temu nedodržuje české zákony. Pravidla mají platit pro všechny, říká Skopal

Čínské tržiště Temu, které vtrhlo do Evropy s nabídkou extrémně levného zboží, naštvalo tuzemské internetové obchodníky. „Dvacet let budujeme důvěru mezi naším segmentem a zákazníky. Že nebudeme zneužívat údaje a že produkt, který prodáváme, splňuje všechno, co má. A Temu téhle důvěry zneužívá,” kritizuje spolumajitel e-shopu Trenýrkárna.cz Ruslan Skopal. „Místo toho, abychom peníze v ekonomice schraňovali, posíláme je pryč. Na stole tu leží stovky milionů daní. Francie udělala to, že každý balíček z Temu zdanila deseti eury a zakázala mu reklamu.”

Forbes.cz, 30. 11. 2023

Magoři, se kterými chci podnikat. Zakladatelka Maluny fúzuje s Trenýrkárnou

Není to ani rok, kdy Ilona Bittnerová, zakladatelka e-shopu zaměřeného na menstruační pomůcky, mluvila o nevýhodě svého byznysu: absenci investora.

 

Forbes.cz, 4. 9. 2023

Do trenek! Jak Ruslan Skopal a Adam Rožánek zachránili českou značku Styx

Ruslan Skopal a Adam Rožánek. Když se s nimi bavíte, díky nekončící řadě vzájemných vtípků máte pocit, jako byste byli v lavici na střední škole. Přitom je většinu času řeč o byznysu za stovky milionů korun, který zahrnuje i záchranu české trenýrkové značky Styx.

Forbes.cz, 2. 10. 2022

Zlaté české firmičky. Devoto i Trenýrkárna pod křídly fondu SPM

Investiční fond miliardářů Slavomíra Pavlíčka a Marka Španěla vyrazil na velkou jízdu podpory českého podnikání a do portfolia nabírá výrobce pestrobarevných trenek i mahagonových člunů.

Echo24.cz, 13. 9. 2022

Do Trenýrkárny vstoupili zakladatelé Bohemia Interactive

Do Trenýrkárny.cz, největšího tuzemského eshopu se spodním prádlem, vstoupila investiční skupina SPM. Stojí za ní spoluzakladatelé herního studia Bohemia Interactive Slavomír Pavlíček a Marek Španěl.

  

 

Forbes.cz, 12. 9. 2022

Pavlíček a Španěl investují do e-shopu Trenýrkárna.cz. Ten chystá expanzi do zahraničí

Tuzemský e-shop s pánským spodním prádlem Trenýrkárna.cz dostane poprvé od svého založení finanční injekci investora. Tím se stala česká investiční skupina SPM, založená Slavomírem Pavlíčkem a Markem Španělem.

E15.cz, 10. 6. 2022

Trenýrkárna pomáhá zachraňovat Dedoles. České spodní prádlo má úspěch

Dřívější obchodní partneři Dedolesu mu pomáhají přežít náročné období. Jedním z významných partnerů je například česká Trenýrkárna, která od Dedolesu začala opět odebírat zboží. To prodává jak na svém e-shopu, tak na dalších platformách, jako je například Zalando nebo Amazon. Mezi další partnery Dedolesu patří také Alza nebo Kaufland na Slovensku. Trenýrkárně se zároveň výrazně daří. Letos bude expandovat do několika evropských zemí.

Bridge ecommerce magazín, 11. duben 2022

Trenýrkárna a Styx pomáhají šít „neprůstřelné vesty“ pro Ukrajinu

Každý týden vám přinášíme jednu novinku v souvislosti se situací na Ukrajině. Tento týden je o spolupráci značek Styx a Trenýrkárna.cz. Článek přinesl M-journal.   Obvykle vyrábějí trenýrky, ale v současné situaci se značka Styx a e-shop Trenýrkárna.cz spojily s dílnou EMES Márie Šmakové, aby ušily neprůstřelné vesty, které posílají na Ukrajinu. Na jejich výrobu můžete přispět prostřednictvím sbírky na Donio.cz.

Seznam zprávy, 8. ledna 2022

Sláva českých trenýrek se šíří k sousedům. Firma chce vydělávat i v Německu

Největší tuzemský e-shop s pánským spodním prádlem vstupuje na německý trh. Uspět chce na tamních marketplacech pomocí partnerů jako Zalando, Amazon, About You. Loni firma zvýšila obrat o třetinu a prodej prádla byl rekordní. Článek  Ještě předloni to byl garážový startup. Pak si ale majitelé Trenýrkárny uvědomili, že růst firmy už nelze v původních podmínkách zvládat.

Forme.cz, 16. října 2021

Sedm velkých omylů v dámském spodním prádle odhaleno

Nákupu spodního prádla se řada lidí obává. Výběr značky, materiálu, velikosti a snesitelné ceny…. řada faktorů, které mohou volbu prádla komplikovat. Navíc je zkoušení prádla, ať už v kabince obchodu nebo doma, velmi nekompromisní, a odhaluje i nepříjemnou pravdu ohledně naší postavy. K celému tomuto procesu koluje řada velkých omylů, které často výběr prádla ještě zbytečně komplikují.

E15.cz, 1. září 2021

Češi nosí trenýrky, Američané slipy, říkají spolumajitelé Trenýrkárny a Styxu

Je to zhruba dva roky, co eshop Trenýrkárna.cz koupil značku spodního prádla Styx. Jak se podařilo značku nakopnout? A jaké střihy mezi muži aktuálně nejvíce letí? O tom v dalším díle E15 Castu mluvil Nikita Poljakov s Ruslanem Skopalem a Adamem Rožánkem, spolumajiteli značky Styx a obchodu Trenýrkárna.

Seznamzpravy.cz, 8. srpen 2021

Všichni do trenek. Po úspěchu v Česku chce výrobce oblékat další Evropany

Největšímu e-shopu s pánským spodním prádlem v Česku se mimořádně dařilo. Utržil rekordních 100 milionů korun a poohlíží se po desítce dalších evropských trhů, kam by vyvážel nejen trenýrky jeho vlajkové značky Styx.

Všichni do trenek. Po úspěchu v Česku chce výrobce oblékat další Evropany

FORBES, 28. května 2021

Vytáhli z popela značku STYX, teď dělá Trenýrkárně třetinu stamilionového obratu

I na prodeji spodního prádla se v Česku dají vydělat miliony. A ještě líp se dá vydělávat na tom, když spodní prádlo vyrobíte a na vlastním e-shopu ho nabídnete zákazníkům. To ale v příběhu e-shopu Trenýrkána.cz předbíháme.

Madambusiness.cz, 29. duben 2021

Trenýrkárna.cz loni prodala přes 400 000 kusů spodního prádla, české značky tvořily již 50 % obratu

Specializovaný obchod se spodním prádlem Trenyrkarna.cz dosáhl loni několika milníků. V e-shopu a v kamenných prodejnách prodal přes 400 000 kusů spodního prádla a v tržbách pokořil hranici 100 miliónů Kč. Stále oblíbenější jsou také české značky, které se podílely na objemech prodejů z 50 %.










120 dní na výměnu

a vrácení zdarma

98 % zákazníků

doporučuje obchod

Přes 400 000 kusů

prádla za skvělé ceny