120 dní na výměnu a vrácení zdarma
98 % zákazníků doporučuje obchod
Přes 350 000 kusů spodního prádla za skvělé ceny
Slavíme! Slevy až -80 %
Slavíme narozeniny! Slevy až 80 %
Zvýhodněná balení se slevou až 72 %

Napsali o nás

Forbes.cz, 12. 9. 2022

Pavlíček a Španěl investují do e-shopu Trenýrkárna.cz. Ten chystá expanzi do zahraničí

Tuzemský e-shop s pánským spodním prádlem Trenýrkárna.cz dostane poprvé od svého založení finanční injekci investora. Tím se stala česká investiční skupina SPM, založená Slavomírem Pavlíčkem a Markem Španělem.

Metro.cz, 24. 6. 2022

Jeho trenky nosí také slavný Terminátor Karlos Vémola

Deník Metro vyzpovídal jednoho z dvojice majitelů firmy – Ruslana Skopala, který šestadvacet let starou oděvní společnost vede relativně krátce. Značku koupil v roce 2018 od Adama Sýkory a Petra Vlasáka. V této době reálně hrozilo, že by značka mohla bez dalších investic úplně zaniknout. „Nedávno jsme například uvedli limitované edice trenek a boxerek s českým MMA zápasníkem Karlosem Terminátorem Vémolou nebo s hudební skupinou PSH.

E15.cz, 10. 6. 2022

Trenýrkárna pomáhá zachraňovat Dedoles. České spodní prádlo má úspěch

Dřívější obchodní partneři Dedolesu mu pomáhají přežít náročné období. Jedním z významných partnerů je například česká Trenýrkárna, která od Dedolesu začala opět odebírat zboží. To prodává jak na svém e-shopu, tak na dalších platformách, jako je například Zalando nebo Amazon. Mezi další partnery Dedolesu patří také Alza nebo Kaufland na Slovensku. Trenýrkárně se zároveň výrazně daří. Letos bude expandovat do několika evropských zemí.

Bridge ecommerce magazín, 11. duben 2022

Trenýrkárna a Styx pomáhají šít „neprůstřelné vesty“ pro Ukrajinu

Každý týden vám přinášíme jednu novinku v souvislosti se situací na Ukrajině. Tento týden je o spolupráci značek Styx a Trenýrkárna.cz. Článek přinesl M-journal.   Obvykle vyrábějí trenýrky, ale v současné situaci se značka Styx a e-shop Trenýrkárna.cz spojily s dílnou EMES Márie Šmakové, aby ušily neprůstřelné vesty, které posílají na Ukrajinu. Na jejich výrobu můžete přispět prostřednictvím sbírky na Donio.cz.

Seznam zprávy, 8. ledna 2022

Sláva českých trenýrek se šíří k sousedům. Firma chce vydělávat i v Německu

Největší tuzemský e-shop s pánským spodním prádlem vstupuje na německý trh. Uspět chce na tamních marketplacech pomocí partnerů jako Zalando, Amazon, About You. Loni firma zvýšila obrat o třetinu a prodej prádla byl rekordní. Článek  Ještě předloni to byl garážový startup. Pak si ale majitelé Trenýrkárny uvědomili, že růst firmy už nelze v původních podmínkách zvládat.

Forme.cz, 16. října 2021

Sedm velkých omylů v dámském spodním prádle odhaleno

Nákupu spodního prádla se řada lidí obává. Výběr značky, materiálu, velikosti a snesitelné ceny…. řada faktorů, které mohou volbu prádla komplikovat. Navíc je zkoušení prádla, ať už v kabince obchodu nebo doma, velmi nekompromisní, a odhaluje i nepříjemnou pravdu ohledně naší postavy. K celému tomuto procesu koluje řada velkých omylů, které často výběr prádla ještě zbytečně komplikují.

E15.cz, 1. září 2021

Češi nosí trenýrky, Američané slipy, říkají spolumajitelé Trenýrkárny a Styxu

Je to zhruba dva roky, co eshop Trenýrkárna.cz koupil značku spodního prádla Styx. Jak se podařilo značku nakopnout? A jaké střihy mezi muži aktuálně nejvíce letí? O tom v dalším díle E15 Castu mluvil Nikita Poljakov s Ruslanem Skopalem a Adamem Rožánkem, spolumajiteli značky Styx a obchodu Trenýrkárna.

Seznamzpravy.cz, 8. srpen 2021

Všichni do trenek. Po úspěchu v Česku chce výrobce oblékat další Evropany

Největšímu e-shopu s pánským spodním prádlem v Česku se mimořádně dařilo. Utržil rekordních 100 milionů korun a poohlíží se po desítce dalších evropských trhů, kam by vyvážel nejen trenýrky jeho vlajkové značky Styx.

Všichni do trenek. Po úspěchu v Česku chce výrobce oblékat další Evropany

FORBES, 28. května 2021

Vytáhli z popela značku STYX, teď dělá Trenýrkárně třetinu stamilionového obratu

I na prodeji spodního prádla se v Česku dají vydělat miliony. A ještě líp se dá vydělávat na tom, když spodní prádlo vyrobíte a na vlastním e-shopu ho nabídnete zákazníkům. To ale v příběhu e-shopu Trenýrkána.cz předbíháme.

Madambusiness.cz, 29. duben 2021

Trenýrkárna.cz loni prodala přes 400 000 kusů spodního prádla, české značky tvořily již 50 % obratu

Specializovaný obchod se spodním prádlem Trenyrkarna.cz dosáhl loni několika milníků. V e-shopu a v kamenných prodejnách prodal přes 400 000 kusů spodního prádla a v tržbách pokořil hranici 100 miliónů Kč. Stále oblíbenější jsou také české značky, které se podílely na objemech prodejů z 50 %.











100% hodnocení
6 950 recenzí

98% hodnocení
15 126 recenzí