120 dní na výměnu nebo vrácení zboží
Přes 100 000 kusů spodního prádla ihned k odeslání
99 % zákazníků doporučuje obchod

FAQ - často kladené dotazy

Aneb když něco nevím, dozvím se to tady!

 

1. Zboží na eshopu je opravdu skladem?

Ano, zboží viditelné na skladě máme na e-shopu.

 

2. Kdy dostanu svou objednávku?

Vaši objednávku Vám zašleme do 48 hod. (do 2 pracovních dní - přeci jen přepravci o víkendech a státních svátcích nepracují, tak je potřeba na toto brát ohled). Pokud by nastal jakýkoliv problém snažíme se ho vždy ihned vyřešit a případně Vás informovat o stavu věci.

 

3. Mohu svou objednávku někde sledovat?

Průběh vyřízení Vaší objednávky můžete sledovat na

https://www.trenyrkarna.cz/sledovani-objednavky stačí zadat Váš email a číslo objednávky.

 

4. Objednávka nad 999 Kč má dopravu opravdu zdarma?

Ano, při objednávce nad 999 Kč máte dopravu zdarma (objednávka musí mít tuto hodnotu i po uplatnění slevových kupónů a voucherů). Tato sleva se vztahuje pouze na dopravu po ČR.

 

5. Mohu si objednávku osobně vyzvednout?

Ano, Vaši objednávku si můžete vyzvednout na jedné z našich prodejen, které naleznete ZDE.

 

6. Mohu platit platební kartou?

Při osobním odběru u nás v kamenném obchodě můžete platit jak v hotovosti, tak platební kartou. U dobírek lze využít platbu kartou u přepravce Česká pošta a Zásilkovna (pouze vybrané pobočky - tuto informaci zjistíte na stránkách Zásilkovny v sekci výdejní a podací místa po rozkliknutí detailu určeného výdejního místa).

 

7. Co mám dělat, když něco nejde, když mám problém nebo se chci na něco zeptat?

Nejjednodušší je zavolat na telefonní číslo 727 903 604, rádi Vám poradíme a vysvětlíme. Budeme dělat vše proto, aby se vše vyřešilo ku prospěchu zákazníka. Můžete samozřejmě napsat i email na objednavky@trenyrkarna.cz, nebo na online chat vpravo dole.

8. Kdy dostanete Rondony?

Rondony získáte po připsání peněz na náš účet, více informací naleznete ZDE.

 

9. Co mám dělat, když mi nesedí objednaná velikost?

Pokud jste si zakoupil/a špatnou velikost, je možné vybrané zboží vyměnit a to ideálně do 14 dnů (zboží si nejdříve vyzkoušejte na vlastní prádlo, nestřihejte nám prosím cedulky, neperte zboží a pokud bude něco v nepořádku, pošlete nám zboží zpět v obalu, ve kterém přišlo, tato krabička je totiž hygienický obal, který je v tomto případě důležitý pro další postup při řešení reklamace). Pokud se jedná o výměnu zboží ve stejné ceně a je skladem na našich prodejnách (toto si můžete ověřit telefonicky nebo e-mailem na každé provozovně zvlášť), lze výměnu vyřídit okamžitě na prodejně, popřípadě zboží pouze na prodejně odevzdat a kolegové zbytek zařídí za Vás. V ostatních případech stačí zboží zaslat zpět na adresu uvedenou v kontaktech. Detailní postup vrácení/výměny zboží a patřičné formuláře naleznete ZDE.

 

10. Když jsem koupil nevhodný dárek, vrátíte mi peníze?

Ano, pokud bude vrácené zboží zabalené v originálním obalu, nepoškozené a neprané. Doba na vrácení je ze zákona 14 dnů. Pokud je ale zboží nepoužité, neprané, nepoškozené a v originálním obalu, pak to nějak vymyslíme i pokud je doba delší než 14 dnů.

 

11. Již jsem se koukal na tabulku velikostí, ale stále si nejsem jist, poradíte mi?

Samozřejmě. Stačí nás kontaktovat a velmi rádi Vám poradíme. Volejte 727 903 604, případně pište na objednavky@trenyrkarna.cz, nebo online chat vpravo dole.

 

12. Bankovní převod jsem zadal, zpozdí se má objednávka o dobu, kterou peníze putují od mé banky k bankovnímu účtu Trenýrkárna.cz?

Bohužel ano, musíme počkat než peníze dorazí na účet Trenýrkárna.cz (2000215289/2010 - Fio Banka). Jakmile peníze dorazí na náš účet (což je většinou druhý den po zadání platby, u Fio Banky je to hned), tak začneme objednávku připravovat k odeslání nebo vyzvednutí.

 

13. Objednal jsem si spodní prádlo, už je na cestě, ale musím odjet pryč. 

V tomto případě máte několik možností. Objednávky zasíláme přes dopravce, kteří mají možnost prodloužení uložení balíčku. V případě ČESKÉ POŠTY posíláme balíkem do ruky, kde je standardní uložení po dobu 7 dnů a dá se prodloužit o dalších 7 dní (stačí zavolat na příslušnou poštu, nadiktovat jim doručovací číslo, které většinou začíná písmeny DR a říct, že si přejete balík uložit o 7 dnů déle, popřípadě v e-mailu od přepravce naleznete přímo dotaz na změnu doručení balíčku). V případě GLS se dá balíček nechat uložený na příslušném depu (stačí opět zavolat do GLS - kontakt najdete na https://gls-group.eu/CZ/cs/gls-kontakt, číslo na zákaznický servis je +420 567 771 111). V případě ZÁSILKOVNY lze úložní dobu prodloužit online. Odkaz naleznete přímo v e-mailu s informací, že je Vaše zásilka připravena k výdeji. Při osobním odběru nás prosím kontaktujte a my Vám rádi úložní dobu prodloužíme.

 

14. Jak dlouho mám na vyzvednutí zásilky při osobním odběru?

Objednávku tu necháváme cca 7 dní, poté Vás kontaktujeme a domluvíme se na dalším postupu.

 

15. Lze si dodatečně změnit doručovací adresu?

Ano, stačí nás kontaktovat, jen je nás potřeba kontaktovat co nejdříve.

 

16. Co se děje s mými osobními údaji?

Jsme registrování u UOOU (Úřad pro ochranu osobních údajů) pod registračním číslem 00042312. Pro kontrolu můžete zajít na (a zadat registrační číslo:00042312 nebo IČO: 24209139):

http://uoou.cz/uoou.aspx?menu=29&submenu=30&loc=503

Tímto Vám můžeme zaručit, že s Vašimi údaji pracujeme s nejvyšší opatrností a dle zákona. To jednoduše znamená, že je neprodáváme a nezneužíváme.

 

17. Je možné si spodní prádlo někde vyzkoušet?

Ano, prádlo si můžete vyzkoušet na adresách:

Sokolovská 971/193, Praha 9

Příčná 10, Praha 1

 

18. Jaká je cena za zaslání objednávky?

Praha (Sokolovská, Příčná) při osobním odběru ZDARMA - lze platit platební kartou nebo hotově

OC Atrium Flora (Praha 3) 29,- platba pouze předem (při objednávce nad 999,- doprava zdarma)

GLS 98,- Kč (vč. dobírky) - lze platit hotově nebo platební kartou

Česká pošta 89,- Kč (platba předem na náš účet nebo platba kartou přes bránu GoPay)

Česká pošta 118,- Kč (vč. dobírky) - lze platit hotově, popřípadě ve větších městech i kartou

Zásilkovna 45,- Kč - (platba předem na náš účet nebo platba kartou přes bránu GoPay)

Zásilkovna 74,- Kč - (vč. dobírky) - lze platit hotově, případně platební kartou (platební kartou lze platit pouze na vybraných pobočkách – Má-li tuto možnost právě vámi zvolená Zásilkovna zjistíte zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky po rozkliknutí detailu vámi vybraného výdejního místa)

Při objednávce nad 999,- Kč je poštovné po ČR zcela zdarma.

 

19. Co dělat když mi nejde zboží vložit do košíku?

V tom případě se mohlo stát, že jiný zákazník vložil ten samý produkt do košíku téměř ve stejném okamžiku (ale o něco dříve). Tím se produkt již zarezervoval pro tohoto zákazníka, který si jej objednal (vložil do košíku) dříve. V tomto případě, ale můžete zkusit nám zavolat na 727 903 604 a zeptat se zda je tomu opravdu tak nebo se vyskytla jen chyba někde úplně jinde a Váš produkt je stále možné si objednat.

 

20. Zboží s dopravou zdarma automaticky udělá celou objednávku s dopravou zdarma?

Přesně tak, pokud si objednáte jakýkoliv produkt ze sekce "S dopravou zdarma" je automaticky celá objednávka s Dopravou Zdarma. Stejně je tomu v případě, že hodnota Vaší objednávky je vyšší než 999 Kč.

 

21. Jaká je otevírací doba kamenného obchodu?

Otevírací domu kamenných obchodů a výdejních míst naleznete ZDE.

22. Výdejní místo je kamenný obchod, kde mohu zboží vidět?

Ano, je tomu tak. Výdejní místo je kamenný obchod, kde je možné si zboží prohlédnout, vyzkoušet (pouze na prodejně Sokolovská, Příčná) a také zakoupit. V obchodě se dá platit jak hotově tak i platební kartou. Stánkek v OC Flora neumožňuje vyzkoušení zboží, je zde možnost si zboží prohlédnout, případně také zakoupit.

 

23. Co dělat, když si nejste jistí s velikostí spodního prádla?

První věc je možnost podívat se do tabulky velikostí přímo na eshopu. Druhá možnost  je nám zavolat na tel. č. 727 903 604 a my Vám poradíme. Třetí variantou je využít elektronické pošty a to buďto email objednavky@trenyrkarna.cz, nebo online chat v pravé dolní části e-shopu.

24. Co když si posílám balíček s dobírkou na Slovensko, ale objednávku mám v CZK?

Na Slovensku naši přepravci vybírají dobírky v Eurech a je tedy nutné využít náš přepočet CZK/EUR, který je 25 Kč za 1 Euro - platný je od 1.1.2016

25. Co dělat, když chci koupit dárek, ale nevím si rady?

Není nic jednoduššího než nám zavolat na 727 903 604, napsat na e-mail objednavky@trenyrkarna.cz, nebo zajít do jedné z našich prodejen, které najdete ZDE.

26. Jak povolit / blokovat oznámení?

 

27. Máte v prodejnách veškeré zboží, které je v e-shopu?

V našich prodejnách najdete omezené množství značek, ale není žádný problém si zboží přímo na prodejně objednat a nechat doručit buď přímo na prodejnu nebo jakoukoli jinou cestou přímo k vám.

Tým Trenýrkárna.cz