Máte dotaz? Napište nám.

FAQ = Frequently Asked Questions = Často kladené dotazy

 

aneb když něco nevím, dozvím se to tady!

 

1. Zboží na eshopu je opravdu skladem?

Ano, zboží máme na skladě. Podstatné je, že zboží nemusí být na skladě naší prodejny, takže osobní odběry jsou připravovány do 12hod po objednání. Samozřejmě, pokud je zboží na prodejně, tak je připraveno k osobnímu odběru ihned.

 

2. Kdy dostanu svou objednávku?

Vaši objednávku Vám zašleme do 48hod (do 2 pracovních dní - přeci jen přepravci o víkendech a státních svátcích nepracují, tak je potřeba na toto brát ohled). Pokud by nastal jakýkoliv problém snažíme se ho vždy ihned vyřešit a případně Vás informovat o stavu věci.

 

3. Mohu svou objednávku někde sledovat?

Průběh vyřízení Vaší objednávky můžete sledovat na

http://www.trenyrkarna.cz/sledovani-objednavky stačí zadat Váš email a číslo objednávky.

 

4. Objednávka nad 1000,- Kč má dopravu opravdu zdarma?

Ano, při objednávce nad 1000,- Kč máte dopravu zdarma. Tato sleva se vztahuje pouze na dopravu po ČR.

 

5. Mohu si objednávku osobně vyzvednout?

Ano, Vaši objednávku si můžete vyzvednout v naší kamenné prodejně na adrese Sokolovská 971/193 - Praha 9.  MHD – zastávka Divadlo GONG

 

6. Mohu platit platební kartou?

Při osobním odběru u nás v kamenném obchodě můžete platit jak v hotovosti, tak platební kartou. U dobírek lze využít platbu kartou u přepravce GLS

 

7. Co mám dělat, když něco nejde nebo si nevím rady?

Nejjednodušší je zavolat na telefonní čísla, jenž jsou uvedena v kontaktech: 727 903 604, 737 105 989 nebo 737 103 998. Rádi Vám poradíme a vysvětlíme. Můžete samozřejmě napsat i email na objednavky@trenyrkarna.cz.

8. Co mám dělat, když mám problém nebo se chci na něco zeptat?

Zavolat na telefonní čísla, jenž jsou uvedena v kontaktech: 727 903 604, 737 105 989 nebo 737 103 998. Budeme dělat vše proto, aby se vše vyřešilo ku prospěchu zákazníka.

 

9. Co mám dělat, když mi nesedí objednaná velikost?

Pokud jste si zakoupil/a špatnou velikost, je možné vybrané zboží vyměnit a to ideálně do 14 dnů (zboží nesmí být prané, pokud nemá obal - tolik to nevadí). Stačí přijít do obchodu a vyřešíme to na místě nebo zaslat prádlo zpět na adresu uvedenou v kontaktech. Moc prosíme o přiložení dopisu (klidně psaný rukou) ve kterém popíšete za co byste chtěl/a vyměnit zboží nebo vrátit peníze na účet + ideálně uvést kontakt na Vás. Pokud zvolíte variantu vrácení peněz, prosíme o uvedení čísla účtu, kam si budete přát částku za reklamované zboží zaslat.

 

10. Když jsem koupil nevhodný dárek, vrátíte mi peníze?

Ano, pokud zboží bude zabalené ideálně v originálním obalu, nepoškozené a neprané. Doba na vrácení je ze zákona 14 dnů. Pokud je ale zboží nepoužité, neprané, nepoškozené a v obalu, pak to nějak vymyslíme i pokud je doba delší než 14 dnů.

 

11. Již jsem se koukal na tabulku velikostí, ale stále si nejsem jist, poradíte mi?

Samozřejmě. Stačí nás kontaktovat a velmi rádi Vám poradíme. Volejte 727 903 604, 737 105 989 nebo 737 103 998 nebo pište na objednavky@trenyrkarna.cz

 

12. Bankovní převod jsem zadal, zpozdí se má objednávka o dobu, kterou peníze putují od mé banky k bankovnímu účtu Trenýrkárna.cz?

Bohužel ano, musíme počkat než peníze dorazí na účet Trenýrkárna.cz (2000215289/2010 - Fio Banka). Jakmile peníze dorazí na náš účet (což je většinou druhý den po zadání platby, u Fio Banky je to hned), tak začneme objednávku připravovat k odeslání nebo vyzvednutí.

 

13. Objednal jsem si spodní prádlo, už je na cestě, ale musím odjet pryč. 

V tomto případě máte několik možností. Objednávky zasíláme přes dopravce, kteří mají možnost prodloužení uložení balíčku. V případě ČESKÉ POŠTY posíláme balíkem do ruky, kde je standartní uložení po dobu 7dnů a dá se prodloužit o dalších 7dní (stačí zavolat na příslušnou poštu, nadiktovat jim doručovací číslo, které většinou začíná písmeny DR a říct, že si přejete balík uložit o 7 dnů déle). V případě GLS se dá balíček nechat uložený na příslušném depu (stačí opět zavolat do GLS - kontakt najdete na https://gls-group.eu/CZ/cs/gls-kontakt, číslo na zákaznický servis je +420 567 771 111). Při osobním odběru nás můžete kontaktovat, ale nemusíte - objednávka zde na Vás bude jednoduše čekat.

 

14. Jak dlouho mám na vyzvednutí zásilky při osobním odběru?

Objednávku tu necháváme cca 7 dní, poté Vás kontaktujeme a domluvíme se na dalším postupu.

 

15. Lze si dodatečně změnit doručovací adresu?

Ano, stačí nás kontaktovat, jen je nás potřeba kontaktovat co nejdříve.

 

16. Co se děje s mými osobními údaji?

Jsme registrování u UOOU (Úřad pro ochranu osobních údajů) pod registračním číslem 00042312. Pro kontrolu můžete zajít na (a zadat registrační číslo:00042312 nebo IČO: 24209139):

http://uoou.cz/uoou.aspx?menu=29&submenu=30&loc=503

Tímto Vám můžeme zaručit, že s Vašimi údaji pracujeme s nevyšší opatrností a dle zákona. To jednoduše znamená, že je neprodáváme a nezneužíváme.

 

17. Je možné si spodní prádlo někde vyzkoušet?

Ano, na naší prodejně si můžete prádlo vyzkoušet. Adresa je Sokolovská 971/193 Praha 9

tramvajová zastávka Divadlo Gong.

 

18. Jaká je cena za zaslání objednávky?

V Praze při osobním odběru ZDARMA - lze platit platební kartou nebo hotově

GLS 70,- Kč (dobírka) - lze platit hotově nebo platební kartou

Česká pošta 85,- Kč (platba předem na náš účet nebo platba kartou přes bránu GoPay)

Česká pošta 105,- Kč (dobírka) - lze platit hotově

Zásilkovna 45,- Kč - lze platit hotově

Při objednávce nad 1000,- Kč je poštovné po ČR zcela zdarma.

 

19. Co dělat když mi nejde zboží vložit do košíku?

V tom případě se mohlo stát, že jiný zákazník vložil ten samý produkt do košíku téměř ve stejném okamžiku (ale o něco dříve). Tím se produkt již zarezervoval pro tohoto zákazníka, který si jej objednal (vložil do košíku) dříve. V tomto případě, ale můžete zkusit nám zavolat na 727 903 604, 737 105 998 nebo 737 103 989 a zeptat se zda je tomu opravdu tak nebo se vyskytla jen chyba někde úplně jinde a Váš produkt je stále možné si objednat.

 

20. Zboží s dopravou zdarma automaticky udělá celou objednávku s dopravou zdarma?

Přesně tak, pokud si objednáte jakýkoliv produkt ze sekce "S dopravou zdarma" je automaticky celá objednávka s Dopravou Zdarma. Stejně je tomu v případě, že hodnota Vaší objednávky je vyšší než 1000,- Kč (včetně).

 

21. Jaká je otevírací doba kamenného obchodu?

Náš kamenný obchod nacházející se v ulici Sokolovská 971/193 Praha 9 má aktuální otevírací dobu:

Po  10:00 - 18:00

Út  10:00 - 18:00

St  10:00 - 18:00

Čt  10:00 - 18:00

Pá  09:00 - 17:00

So  Zavřeno

Ne  Zavřeno

22. Výdejní místo je kamenný obchod, kde mohu zboží vidět?

Ano, je tomu tak. Výdejní místo je kamenný obchod, kde je možné si zboží prohlédnout, vyzkoušet a také zakoupit. V obchodě se dá platit jak hotově tak i platební kartou. U kamenného obchodu je možné zastavit i autem:

a) Přímo na hlavní ulici Sokolovská je možnost podélně parkovat.

b) Vedle obchodu je Pizzeria před kterou je místo pro 3 auta, je možné to na tu chvilku dát i tam.

 

23. Co dělat, když si nejste jistí s velikostí spodního prádla?

První věc je možnost podívat se do Tabulky Velikostí přímo na eshopu. Druhá možnost  je nám zavolat na tel. č. 727 903 604, 737 105 989 nebo 737 103 998 a my Vám poradíme. Třetí variantou je využít elektronické pošty a to buďto email info@trenyrkarna.cz nebo online chat v pravé dolní části eshopu.

24. Co když si posílám balíček s dobírkou na Slovensko, ale objednávku mám v CZK?

Na Slovensku naši přepravci vybírají dobírky v Eurech a je tedy nutné využít náš přepočet CZK/EUR, který je 25 Kč za 1 Euro - platný je od 1.1.2016

25. Co dělat, když chci koupit dárek, ale nevím si rady?

Není nic jednoduššího než nám zavolat (tel. 727 903 604, 737 105 989, 737 103 998), napsat (email objednavky@trenyrkarna.cz) nebo zajít do našeho kamenného obchodu na adrese Sokolovská 971/193 Praha 9

 

Tým Trenýrkárna.cz