Sleva 30 % na první objednávku
Je tu jarní výprodej

Často kladené dotazy - když něco nevím, dozvím se to tady!

1. Mohu zboží vyměnit, když mi nesedí?

Zboží nejdříve vyzkoušej na vlastní prádlo, nestříhej prosím cedulky a prádlo neper. Pokud bude něco v nepořádku, pošli zboží zpátky v původním obalu. Jedná se o hygienický obal, který je důležitý pro další postup výměny zboží.
Zboží, které nechceš, stačí zaslat zpět na adresu uvedenou v kontaktech. Detailní postup vrácení a výměny zboží a všechny nezbytné formuláře najdeš tady.

2. Mohu sledovat, jak to s mojí objednávkou vypadá?  

Nemáme se za co stydět, takže průběh vyřízení objednávky můžeš jednoduše sledovat na /sledovani-objednavky. Stačí zadat svůj e-mail a číslo objednávky.

3. Co mám dělat, když mi nesedí objednaná velikost? 

Na vyzkoušení a vrácení zboží bez udání důvodu máš u nás 120 dní. Detailní postup vrácení nebo výměny zboží a patřičné formuláře najdeš ZDE.

Abychom ti výběr správné velikosti usnadnili, připravili jsme podrobné tabulky velikostí pro jednotlivé značky.

4. Tabulku velikostí jsem si prošel, ale pořád si nejsem jistý. Poradíte mi?

Uděláme pro tebe první poslední, takže i v tomto případě nás můžeš kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 (pracovní dny 8 - 16 h), případně na e-mailu objednavky@trenyrkarna.cz (odpovídáme do 24 hodin). Můžeš taky využít online chat pod ikonkou vpravo dole.

5. Můžu si dodatečně změnit doručovací adresu?

Ano, ale je potřeba nás kontaktovat co nejdříve, protože objednávky, které uděláš do 13 hodin, odesíláme ještě ten den a ostatní objednávky den následující. Využít k tomu můžeš telefonní číslo +420 727 903 604 (pracovní dny 8 – 16 h), případně e-mail objednavky@trenyrkarna.cz (odpovídáme do 24 hodin). Najdeš nás taky na online chatu pod ikonkou vpravo dole.

6. Co se děje s mými osobními údaji? 

Jsme registrování u UOOU (Úřad pro ochranu osobních údajů) pod registračním číslem 00042312. Pro kontrolu můžete zajít na (a zadat registrační číslo:00042312 nebo IČO: 24209139): http://uoou.cz/uoou.aspx?menu=29&submenu=30&loc=503 Tímto Vám můžeme zaručit, že s Vašimi údaji pracujeme s nejvyšší opatrností a dle zákona. To jednoduše znamená, že je neprodáváme a nezneužíváme.

7. Co můžu udělat, když mi nejde vložit zboží do košíku? 

V tom případě se mohlo stát, že jiný zákazník vložil stejný produkt do košíku o pár okamžiků dříve než ty, a další kousek v požadované velikosti už není na skladě. Produkt je tak rezervovaný pro tohoto zákazníka, který zboží do košíku vložil dříve.
Můžeš nám ale zkusit zavolat na telefonní číslo +420 727 903 604 a zjistit, jestli se náhodou nevyskytla chyba někde úplně jinde a tvůj vyvolený produkt si můžeš pořád objednat.

8. Pokud si objednám zboží s dopravou zdarma, znamená to, že. mám dopravu zdarma na celou objednávku?

Přesně tak. Pokud si objednáš jakýkoliv produkt ze sekce S dopravou zdarma, automaticky neplatíš dopravu za celou svou objednávku. Dopravu zdarma máš také v případě, že hodnota tvé objednávky je vyšší než 999 Kč.

9. Co dělat, když si nejsem jistý správnou velikostí spodního prádla?

Abychom ti výběr vhodné velikosti co nejvíce usnadnili, najdeš u každého produktu jeho vlastní tabulku velikostí (hned vpravo pod názvem produktu). Pokud si stále nejsi jistý, můžeš nám zavolat na telefonní číslo +420 727 903 604 (pracovní dny 8 – 16 h), případně se ozvi e-mail objednavky@trenyrkarna.cz (odpovídáme do 24 hodin), kde ti rádi poradíme. Najdeš nás taky na online chatu pod ikonkou vpravo dole.

Při výběru správné velikosti ti mohou pomoci také recenze ostatních zákazníků, které najdeš přímo na stránce konkrétního produktu.

10. Jak povolit / blokovat oznámení?

Jsme vždycky rádi, když někdo miluje trenky stejně jako my, a proto se rádi dělíme o novinky z Trenýrkárna.cz. Pokud o oznámení o novinkách nebo slevách nestojíš, můžeš je jednoduše blokovat tímto způsobem:
 

 

11. Co mám dělat, když něco nejde, když mám problém nebo se chci na něco zeptat? 

 

Pro naše zákazníky děláme první poslední, takže ti rádi poradíme s výběrem zboží, správné velikosti i dalšími drobnostmi, které ti usnadní výběr tvého nového oblíbeného kousku a celý nákup. Nejjednodušší je zavolat na telefonní číslo + 420 727 903 604 (pracovní dny 8 – 16 h), případně se ozvi na e-mail objednavky@trenyrkarna.cz (odpovídáme do 24 hodin), kde ti rádi poradíme. Najdeš nás taky na online chatu pod ikonkou vpravo dole.

12. Co dělat, když mi neprošla platba přes platební bránu?

Neboj se, o své peníze nepřijdeš. Zavolej nám na telefonní číslo +420 727 903 604 a vše ihned vyřešíme. Případně nám můžeš napsat na e-mail objednavky@trenyrkarna.cz, odpovídáme do 24 hodin.

13. Proč platím 29 Kč za platbu na dobírku, když mám dopravu zdarma?

Cena 29 Kč totiž není cena za dopravu, ale za zprostředkování platby na náš účet.
Pokud se chceš tomuto poplatku vyhnout, můžeš zaplatit objednávku přes platební bránu na našich stránkách nebo převodem na účet. Více o možnostech dopravy a platby najdeš na této stránce.


Tým Trenýrkárna.cz


120 dní na výměnu

a vrácení zdarma

98 % zákazníků

doporučuje obchod

Přes 400 000 kusů

prádla za skvělé ceny