120 dní na výměnu a vrácení zdarma
99 % zákazníků doporučuje obchod
Přes 250 000 kusů spodního prádla ihned k odeslání
Sleva 60 % na Dedoles
Sleva 30 % na vše

FAQ - často kladené dotazy

 

Aneb když něco nevím, dozvím se to tady!

 

Pokud jste si zakoupil/a špatnou velikost, je možné vybrané zboží vyměnit až do 120 dnů (zboží si nejdříve vyzkoušejte na vlastní prádlo, nestřihejte nám prosím cedulky, neperte zboží a pokud bude něco v nepořádku, pošlete nám zboží zpět v obalu, ve kterém přišlo, tato krabička je totiž hygienický obal, který je v tomto případě důležitý pro další postup při řešení reklamace). Pokud se jedná o výměnu zboží ve stejné ceně a je skladem na našich prodejnách (toto si můžete ověřit telefonicky nebo e-mailem na každé provozovně zvlášť), lze výměnu vyřídit okamžitě na prodejně, popřípadě zboží pouze na prodejně odevzdat a kolegové zbytek zařídí za Vás. V ostatních případech stačí zboží zaslat zpět na adresu uvedenou v kontaktech. Detailní postup vrácení/výměny zboží a patřičné formuláře naleznete ZDE.

Ano, zboží viditelné na skladě máme na e-shopu.

Vaši objednávku Vám zašleme do 48 hod. (do 2 pracovních dní - přeci jen přepravci o víkendech a státních svátcích nepracují, tak je potřeba na toto brát ohled). Pokud by nastal jakýkoliv problém snažíme se ho vždy ihned vyřešit a případně Vás informovat o stavu věci.

Průběh vyřízení Vaší objednávky můžete sledovat na /sledovani-objednavky stačí zadat Váš email a číslo objednávky.

Ano, při objednávce nad 999 Kč máte dopravu zdarma (objednávka musí mít tuto hodnotu i po uplatnění slevových kupónů a voucherů). Tato sleva se vztahuje pouze na dopravu po ČR.

Ano, Vaši objednávku si můžete vyzvednout na jedné z našich prodejen, které naleznete ZDE.

Při osobním odběru u nás v kamenném obchodě můžete platit jak v hotovosti, tak platební kartou. U dobírek lze využít platbu kartou u přepravce GLS, Česká pošta a Zásilkovna (pouze vybrané pobočky - tuto informaci zjistíte na stránkách Zásilkovny v sekci výdejní a podací místa po rozkliknutí detailu určeného výdejního místa).

Rondony získáte po připsání peněz na náš účet, více informací naleznete ZDE.

Pokud jste si zakoupil/a špatnou velikost, je možné vybrané zboží vyměnit a to ideálně do 14 dnů (zboží si nejdříve vyzkoušejte na vlastní prádlo, nestřihejte nám prosím cedulky, neperte zboží a pokud bude něco v nepořádku, pošlete nám zboží zpět v obalu, ve kterém přišlo, tato krabička je totiž hygienický obal, který je v tomto případě důležitý pro další postup při řešení reklamace). Pokud se jedná o výměnu zboží ve stejné ceně a je skladem na našich prodejnách (toto si můžete ověřit telefonicky nebo e-mailem na každé provozovně zvlášť), lze výměnu vyřídit okamžitě na prodejně, popřípadě zboží pouze na prodejně odevzdat a kolegové zbytek zařídí za Vás. V ostatních případech stačí zboží zaslat zpět na adresu uvedenou v kontaktech. Detailní postup vrácení/výměny zboží a patřičné formuláře naleznete ZDE.

Ano, pokud bude vrácené zboží zabalené v originálním obalu, nepoškozené a neprané. Doba na vrácení je ze zákona 14 dnů. Pokud je ale zboží nepoužité, neprané, nepoškozené a v originálním obalu, pak to nějak vymyslíme i pokud je doba delší než 14 dnů.

Samozřejmě. Stačí nás kontaktovat a velmi rádi Vám poradíme. Volejte 727 903 604, případně pište na objednavky@trenyrkarna.cz, nebo online chat vpravo dole.

Bohužel ano, musíme počkat než peníze dorazí na účet Trenýrkárna.cz (2000215289/2010 - Fio Banka). Jakmile peníze dorazí na náš účet (což je většinou druhý den po zadání platby, u Fio Banky je to hned), tak začneme objednávku připravovat k odeslání nebo vyzvednutí.

V tomto případě máte několik možností. Objednávky zasíláme přes dopravce, kteří mají možnost prodloužení uložení balíčku. V případě ČESKÉ POŠTY posíláme balíkem do ruky, kde je standardní uložení po dobu 7 dnů a dá se prodloužit o dalších 7 dní (stačí zavolat na příslušnou poštu, nadiktovat jim doručovací číslo, které většinou začíná písmeny DR a říct, že si přejete balík uložit o 7 dnů déle, popřípadě v e-mailu od přepravce naleznete přímo dotaz na změnu doručení balíčku). V případě GLS se dá balíček nechat uložený na příslušném depu (stačí opět zavolat do GLS - kontakt najdete na https://gls-group.eu/CZ/cs/gls-kontakt, číslo na zákaznický servis je +420 567 771 111). V případě ZÁSILKOVNY lze úložní dobu prodloužit online. Odkaz naleznete přímo v e-mailu s informací, že je Vaše zásilka připravena k výdeji. Při osobním odběru nás prosím kontaktujte a my Vám rádi úložní dobu prodloužíme.

Objednávku Vám u nás necháme uloženou 5 pracovních dní, poté Vás kontaktujeme a domluvíme se na dalším postupu.

Ano, stačí nás kontaktovat, jen je nás potřeba kontaktovat co nejdříve.

Jsme registrování u UOOU (Úřad pro ochranu osobních údajů) pod registračním číslem 00042312. Pro kontrolu můžete zajít na (a zadat registrační číslo:00042312 nebo IČO: 24209139): http://uoou.cz/uoou.aspx?menu=29&submenu=30&loc=503 Tímto Vám můžeme zaručit, že s Vašimi údaji pracujeme s nejvyšší opatrností a dle zákona. To jednoduše znamená, že je neprodáváme a nezneužíváme.

Ano, prádlo si můžete vyzkoušet na adresách: Sokolovská 971/193, Praha 9 Příčná 10, Praha 1

Praha (Sokolovská, Příčná) při osobním odběru ZDARMA - lze platit platební kartou nebo hotově
GLS 85,- Kč (vč. dobírky 104,-) - lze platit hotově nebo platební kartou
Česká pošta Balík do ruky 89,-  (vč. dobírky 108,-) - platba předem na náš účet nebo platba kartou přes bránu GoPay
Česká pošta Balík do Balíkovny 45,- (vč. dobírky 64,-) - lze platit hotově, popřípadě ve větších městech i kartou
Zásilkovna 49,- (platba předem na náš účet nebo platba kartou přes bránu GoPay), vč. dobírky 68,- (lze platit hotově, případně platební kartou - platební kartou lze platit pouze na vybraných pobočkách. Má-li tuto možnost právě vámi zvolená Zásilkovna, zjistíte zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky po rozkliknutí detailu vámi vybraného výdejního místa)
Expresní kurýr po Praze 199,- (nelze zasílat na dobírku)
Při objednávce nad 999,- Kč je poštovné po ČR zcela zdarma.

V tom případě se mohlo stát, že jiný zákazník vložil ten samý produkt do košíku téměř ve stejném okamžiku (ale o něco dříve). Tím se produkt již zarezervoval pro tohoto zákazníka, který si jej objednal (vložil do košíku) dříve. V tomto případě, ale můžete zkusit nám zavolat na 727 903 604 a zeptat se zda je tomu opravdu tak nebo se vyskytla jen chyba někde úplně jinde a Váš produkt je stále možné si objednat.

Přesně tak, pokud si objednáte jakýkoliv produkt ze sekce "S dopravou zdarma" je automaticky celá objednávka s Dopravou Zdarma. Stejně je tomu v případě, že hodnota Vaší objednávky je vyšší než 999 Kč.

Otevírací domu kamenných obchodů a výdejních míst naleznete ZDE.

Ano, je tomu tak. Výdejní místo je kamenný obchod, kde je možné si zboží prohlédnout, vyzkoušet (pouze na prodejně Sokolovská, Příčná) a také zakoupit. V obchodě se dá platit jak hotově tak i platební kartou.

První věc je možnost podívat se do tabulky velikostí přímo na eshopu. Druhá možnost  je nám zavolat na tel. č. 727 903 604 a my Vám poradíme. Třetí variantou je využít elektronické pošty a to buďto email objednavky@trenyrkarna.cz, nebo online chat v pravé dolní části e-shopu.

Na Slovensku naši přepravci vybírají dobírky v Eurech a je tedy nutné využít náš přepočet CZK/EUR, který je 25 Kč za 1 Euro - platný je od 1.1.2016. Anebo je možné nakoupit přímo v našem SK e-shopu Trenírkáreň.sk.

Není nic jednoduššího než nám zavolat na 727 903 604, napsat na e-mail objednavky@trenyrkarna.cz, nebo zajít do jedné z našich prodejen, které najdete ZDE.

 

V našich prodejnách najdete omezené množství značek, ale není žádný problém si zboží přímo na prodejně objednat a nechat doručit buď přímo na prodejnu nebo jakoukoli jinou cestou přímo k vám.

 

Nejjednodušší je zavolat na telefonní číslo 727 903 604, rádi Vám poradíme a vysvětlíme. Budeme dělat vše proto, aby se vše vyřešilo ku prospěchu zákazníka. Můžete samozřejmě napsat i email na objednavky@trenyrkarna.cz, nebo na online chat vpravo dole.

Zavolejte nám na +420 727 903 604 a vše ihned vyřešíme. Případně nám napište na e-mail objednavky@trenyrkarna.cz :)


Cena 19 Kč je cena, kterou si určují dopravci za zprostředkování zaslání platby na náš účet.


Zboží, které nám dorazí, je zabaleno v originálních obalech přímo od výrobců. Kód zboží obsahuje i kód barvy, která se nachází v balení. Není tedy možné barvy v balení měnit.


Bohužel ne. Objednávky zasíláme z našeho skladu na prodejny každý den dopoledne. Pokud tedy vytvoříte objednávku do 10:00, bude možné ji vyzvednout na prodejně ještě tentýž den odpoledne. S vyzvednutím prosím vyčkejte na potvrzení a SMS či e-mail s PINem.


Tým Trenýrkárna.cz


Kdo jsme? Jsme Trenýrkárna.cz

Jsme největší český e-shop s pánským spodním prádlem, to ale neznamená, že jsme orientovaní pouze na pánský sortiment. Naopak! Na své si u nás přijdou všichni jakékoliv věkové kategorie. A že je z čeho vybírat! Najdete u nás tuzemské značky stejně tak jako světové. Trenky, boxerky, kalhotky, podprsenky, … Chcete si s protějškem udělat radost párovým prádlem? Máme! Hledáte nadstandardní velikosti? Máme! Najdete u nás zkrátka všechno, co vás napadne. A to není všechno. Znáte českou značku Styx? Ne? Tak to pojďme napravit! Výroba značky Styx je kompletně orientovaná v ČR a navíc výrobky prochází ruční kontrolou. No a my za kvalitu jejich výrobků dáme ruku do ohně! Dejte nám šanci. To, co děláme, nás baví už přes deset let a snažíme se, aby vás to bavilo s námi.


100% hodnocení
5 303 recenzí

99% hodnocení
11 800 recenzí