Offline - zanechte zprávu

Dámská podprsenka Tommy Hilfiger tmavě modrá (1387904878 416)

Nový produkt

18 ks

Naše cena s DPH 789 Kč
Kód zboží 1387904878 416
Výrobce Tommy Hilfiger
Kategorie Dámské podprsenky
Dodací lhůta
Záruka 24 měsíců

789 Kč s DPH

XS
789 Kč
2 kusů na skladě
S
789 Kč
1 kusů na skladě
M
789 Kč
4 kusů na skladě
L
789 Kč
11 kusů na skladě

Dámská sportovní podprsenka Tommy Hilfiger

Dámská sportovní podprsenka bez kostic Tommy Hilfiger je ideální pro ženy, které mají rády pohodlí při jakékoliv volnočasové aktivitě. Ačkoliv je podprsenka sportovní, budete se v ní cítít jako v bavlnce díky jejímu materiálu, guma nikde neškrtí a je také z velice příjemného materiálu. Doporučujeme zakoupit celý set, který vypadá přímo božsky!

Složení: 90% bavlna, 10% elastan

Praní: 30°C pračka

Možnosti přepravy a plateb na Trenýrkárna.cz

Doba dodání je do 48 - 72 hodin od objednání:

Zboží máme přímo v obchodě nebo externích skladech nedaleko našeho obchodu. Objednávky vytvořené v pracovní den do 12:00 expedujeme v drtivé většině ještě týž den a druhý pracovní den jsou přepravci doručovány k Vám domů. Toto platí u přepravců GLS a v naprosté většině u České pošty. O Vánocích může být doba dodání o den delší. 

Jen je potřeba počítat se zdržením v případě platby bankovním převodem. Čekáme totiž, než se platba fyzicky připíše na náš účet. Poté objednávku ihned expedujeme / připravujeme.

- níže uvedené ceny jsou včetně DPH

Volba způsobu přepravy (platí pro ČR):

Česká pošta.......................................................85 Kč (při objednávce nad 299 Kč Zdarma)

GLS..................................................................70 Kč (při objednávce nad 299 Kč Zdarma)

Osobní odběr Praha 9, Sokolovská 971/193...........0 Kč

Osobní odběr Praha 1, Příčná 1955/10..................0 Kč

Osobní odběr Praha 5, OC Metropole Zličín............29 Kč (při objednávce nad 299 Kč Zdarma)

Osobní odběr Praha 3, OC Atrium Flora.................29 Kč (při objednávce nad 299 Kč Zdarma)

Osobní odběr Praha 5, OC Nový Smíchov..............29 Kč (při objednávce nad 299 Kč Zdarma)

Osobní odběr Praha 9, OC Letňany.......................29 Kč (při objednávce nad 299 Kč Zdarma)

Zásilkovna.........................................................45 Kč (při objednávce nad 299 Kč Zdarma)

Volba způsobu platby (platí pro ČR):

Dobírka...........................20 Kč

Platba kartou....................0 Kč (možné platit i při osobním odběru na pobočce)

Bankovní převod...............0 Kč

Hotově.............................0 Kč

Twisto..............................0 Kč

Objednávky, které jsou doručovány na Slovensko:

Slovenská pošta..................150 Kč (při objednávce nad 299 Kč Zdarma)

GLS....................................150 Kč (při objednávce nad 299 Kč Zdarma)

Zásilkovna................................80 Kč (při objednávce nad 299 Kč Zdarma)

Volba způsobu platby (platí pro Slovensko):

Dobírka...........................20 Kč

Platba kartou....................0 Kč

Bankovní převod...............0 Kč

Náš přepočet CZK/EUR je 25 Kč za 1 EURO - platný od 1.1.2016.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Objednávky, které obsahují alespoň jeden produkt s označením "Doprava zdarma" nebo objednávky nad 299,- mají dopravu automaticky zdarma. (při nejrůznějších akcích může být tato hodnota i nižší) Rozhodující částka pro dopravu zdarma je konečná částka za objednávku po odečtení všech slev.

Všechny produkty najdete také v sekci "Doprava zdarma".

Přidali jsme do košíku nové možnosti zabalení objednávky (v košíku je najdete hned pod způsobem dopravy a zároveň nad způsobem platby, tedy mezi kroky 2 a 3):

Možnosti zabalení objednávky:

- zabalit jako dárek (+79,- Kč)

příklad zabalení objednávky jako dárku:


Extra (tato možnost je zcela zdarma):

Stavy objednávek: (možné sledovat ZDE - www.trenyrkarna.cz/sledovani-objednavky)

A. Objednávka na dobírku (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

B. Objednávka s platbou předem na účet (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

C. Objednávka s platbou kartou (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

D. Objednávka s volbou placení hotově nebo platební kartou při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz

E. Objednávka s volbou placení předem bankovním převodem při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz

F. Objednávka s volbou placení předem platební kartou online (přes platební bránu) a při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz jen vyzvednout zboží

G. Jiné stavy objednávek

A. Objednávka na dobírku (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

0. Potvrzení objednávky (obdržíte e-mail)

1. Objednávku balíme (obdržíte e-mail + telefonické potvrzení)

2. Odeslání objednávky (obdržíte e-mail)

3. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte e-mail)

B. Objednávka s platbou předem na účet (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

0. Potvrzení objednávky (obdržíte e-mail)

1. Čeká se na platbu přes účet (obdržíte e-mail)

2. Platba byla přijata (obdržíte e-mail)

3. Objednávku balíme (obdržíte e-mail + telefonické potvrzení)

4. Odeslání objednávky (obdržíte e-mail)

5. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte e-mail)

C. Objednávka s platbou kartou (volba dopravy jiná než Osobní odběr v prodejně Trenýrkárna.cz)

0a. Přesměrování na platební bránu (v prvním kroku vyplníte e-mail a ve druhém informace o kartě)

0b. Potvrzení objednávky (obdržíte e-mail)

0c. Čeká na platbu GPWebPay (obdržíte e-mail)

1. Platba byla přijata (obdržíte e-mail)

2. Objednávku balíme (obdržíte e-mail + telefonické potvrzení)

3. Odeslání objednávky (obdržíte e-mail)

4. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte e-mail)

D. Objednávka s volbou placení hotově nebo platební kartou při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz

0. Potvrzení objednávky (obdržíte e-mail)

1. Objednávku balíme (obdržíte e-mail + telefonické potvrzení)

2. Připraveno k osobnímu odběru (obdržíte e-mail)

3. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte e-mail)

E. Objednávka s volbou placení předem bankovním převodem při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz

0. Potvrzení objednávky (obdržíte e-mail)

1. Čeká se na platbu přes účet (obdržíte e-mail)

2. Platba byla přijata (obdržíte e-mail)

3. Objednávku balíme (obdržíte e-mail + telefonické potvrzení)

4. Připraveno k osobnímu odběru (obdržíte e-mail)

5. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte e-mail)

F. Objednávka s volbou placení předem platební kartou online (přes platební bránu GPWEBPay) a při osobním převzetí v prodejně Trenýrkárna.cz jen vyzvednout zboží

0a. Přesměrování na platební bránu GPWEBPay (v prvním kroku vyplníte e-mail a ve druhém informace o kartě)

0b. Potvrzení objednávky (obdržíte e-mail)

0c. Čeká na platbu GPWEBPay (obdržíte e-mail)

1. Platba byla přijata (obdržíte e-mail)

2. Objednávku balíme (obdržíte e-mail + telefonické potvrzení)

3. Odeslání objednávky (obdržíte e-mail)

4. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte e-mail)

G. Objednávka s volbou placení prostřednictvím služby Twisto

0. Twisto - faktura zatím neaktivována (obdržíte e-mail)

1. Twisto - faktura potvrzena (telefonické potvrzení+obdržíte e-mail)

2. Odeslání objednávky (obdržíte e-mail)

3. Doručeno / Vyzvednuto (obdržíte e-mail)

H. Jiné stavy objednávek:

- Čekáme na zboží ze skladu = (v případě, že z nějakého důvodu (reklamace...) nemáme zboží přímo v obchodě, odkud odesíláme objednávky)

- Něco nestandardního = (pro nestandardní případy)

- Zboží připraveno k expedici = (z nějakého důvodu čeká objednávka na přepravce - většinou v případech, kdy přepravci nestíhají například z důvodu sezónnosti nebo extrému jako povodně....)

- Voláno zákazníkovi - nezvednul = (slouží zejména pro interní účely)

- Voláno zákazníkovi - zvednul = (slouží zejména pro interní účely)

Dodatečné informace ohledně způsobu přepravy:

Česká Pošta

Česká pošta:

- u České pošty lze platit při volbě dobírky jen hotově

- zasíláme Balíkem Do Ruky (viz www.postovnibaliky.cz/#balik-do-ruky)

- dostanete sms i email v momentě, kdy Česká pošta objednávku převezme

- balík Vám přinesou domů (na uvedenou adresu), pokud Vás doma nezastihnou, uloží jej na Vaší poště

- na poště je Balík Do Ruky uložen 7 dní, pokud nestihnete balík vyzvednout, můžete si na poštu zavolat a bezplatně Vám balík uloží dalších 7 dní (vždy se jedná o kalendářní dny)

- Balík Do Ruky není možné si nechat doručit podruhé, to lze jen v případě, že jste byli doma, ale pošťačka z nějakého důvodu nezazvonila a Vy jste tedy neměli možnost si balíček přebrat

- pokud si objednávku nevyzvednete v termínu, vrací se zpět k nám

- telefonní kontakt na Zákaznickou linku České pošty je 840 111 244, další kontakty naleznete ZDE (www.ceskaposta.cz)

Přepravce GLS - kurýr

GLS:

- u přepravní společnosti GLS je možné dobírku zaplatit hotově i platební kartou

-dostanete sms, která potvrzuje přijetí Vaší zásilky kurýrní službou GLS

-  následně dostanete sms i email ohledně toho, kde se zásilka nachází a časové rozmezí ve kterém bude doručována

- před doručením Vás kontaktují a snaží se Vám zásilku doručit

- pokud Vás nezastihnou napoprvé, snaží se Vám dovolat a domluvit si druhý popř. třetí termín

- pokud Vás nezastihnou ani v jednom ze třech termínů, uloží balík ve svém skladě na 10 dnů a poté nám jej posílají zpět

- v případě nutnosti (například odjezd na dovolenou), je možné balík nechat uložit ve skladě GLS a nechat si jej doručit například další týden (maximální možná doba uložení je 10 dnů) Rovněž si můžete nechat po domluvě s GLS změnit doručovací adresu. Pokud se rozhodnete změnit doručovací adresu, zásilka je doručována následující den

- telefonní kontakt na Zákaznický servis GLS je +420 567 771 111 další kontakty naleznete ZDE:

Zásilkovna:
- Zásilkovna.cz je firma, jenž provozuje výdejní místa po celé republice, kde je možné si objednávku vyzvednout

- výdejní místa najdete ZDE nebo na www.zasilkovna.cz/kde-nas-najdete

- při dobírce máte možnost platit hotově. Zásilkovna na žádném ze svých výdejních míst nepřijímá platební karty
- přijde Vám email v momentě vložení zásilky do systému Zásilkovna.cz (v emailu bude uvedeno sledovací číslo, dle kterého můžete zásilku sledovat)

- Zásilkovna.cz Vás kontaktuje sms i emailem ohledně možnosti vyzvednutí na zvolené pobočce v momentě, kdy je objednávka již připravena k výdeji

- pokud si objednávku nevyzvednete během prvních 7 dnů, přijde Vám email oznamující Váš poslední den uložení zásilky na zvoleném výdejním místě

- prodloužit si možnost vyzvednutí objednávky máte až o 7 kalendářních dnů, stačí zavolat na na tel. číslo 266 610 588 nebo zaslat email na info@zasilkovna.cz (uveďte prosím své jméno, ID Vaší objednávky a adresu pobočky, na které máte objednávku uloženou)

- pokud si objednávku nevyzvednete vůbec, vrací se zpět k nám

- telefonní kontakt na Zásilkovna.cz je +420 216 216 516 (pracovní doba je PO - PÁ 8:00 - 20:00), další kontakty naleznete ZDE (www.zasilkovna.cz)

Osobní odběr v obchodě:

- od 18.11.2015 jsme otevřeli kamenný obchod na adrese Sokolovská 971/193, v Praze 9, PSČ 190 00 (vedle divadla Gong)

- od 1.11.2018 se Trenýrkárna.cz rozrůstá o dalších 5 odběrných míst

- otevírací dobu a adresy naleznete ZDE

- kontrolovat stav můžete ZDE 

- při osobním odběru je možné platit jak hotově, tak i platební kartou

Možnosti přepravy zásilek na Slovensko:

Přepravce GLS - kurýr

GLS:

- u přepravní společnosti GLS je možné dobírku zaplatit pouze hotově

- dostanete sms ohledně toho, kde se zásilka nachází a kdy bude doručována

- pokud Vás nezastihnou napoprvé, nechají Vám na viditelném místě kontaktní informace, kam je možné si zavolat a domluvit si druhé doručení

- balík je uložen na skladě GLS 5 pracovních dnů a čekají na kontakt od Vás, pokud se tak nestane pokusí se balík doručit znovu

- pokud Vás napodruhé opět nezastihnou, balík se vrací nám

- v případě nutnosti (například odjezd na dovolenou), je možné balík nechat uložit ve skladě GLS a nechat si jej doručit například další týden (maximální možná doba uložení je 10 dnů), v tomto případdě je ale potřeba si na GLS zavolat a domluvit se s nimi

- objednávky můžete sledovat přímo ZDE (www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/CZ02/CS/5004_-sledovani-baliku.htm)

- telefonní kontakt na Zákaznický servis GLS je (+420) 840 12 34 56, další kontakty naleznete ZDE (www.gls-group.eu)

Slovenská pošta

Slovenská pošta:

- u Slovenské pošty lze platit při volbě dobírky jen hotově

- balík Vám přinesou domů (na uvedenou adresu), pokud Vás doma nezastihnou, uloží jej na Vaší poště a u Vás zanechají žlutý papírek s informacemi, kdy a kde si můžete balíček vyzvednout

- na poště je balík uložen 7 dní, pokud si objednávku nevyzvednete v termínu, vrací se zpět nám

- telefonní kontakt na Zákaznickou linku Slovenské pošty je +421 48 437 87 77 (z České republiky) a 0800 122 413 (toto číslo je pro hovory ze Slovenska), další kontakty naleznete ZDE (www.posta.sk/potrebujem/zakaznicky-servis)

Dodatečné informace ohledně způsobu platby:

Dobírka:

- klasický způsob zaplacení objednávky při doručení

- u všech našich přepravců lze platit dobírku hotově

- u kurýrní služby GLS lze platit také platební kartou

- za dobírku účtujeme extra 20,- Kč jelikož i u přepravců je dobírka dražší


Bankovní převod:

- platba převodem z Vašeho účtu na náš účet ve Fio bance (2000215289/2010)

- bankovním převodem lze platit u všech způsobů přepravy (včetně osobní vyzvednutí na pobočce)

- jen je potřeba počítat s cca 1 dnem zpoždění, než je částka připsaná na našem účtu ve Fio bance

- online bankovní převod a expresní bankovní převod je umožněn díky platební bráně*

Hotově (nebo platební kartou) při osobním odběru:

- v kamenném obchodě je možné platit hotově i platební kartou

- to samé platí pro vyzvedávání objednávek při volbě "osobní odběr na pobočce"

Twisto

Twisto:

- platba prostřednictvím služby Twisto (platba až za 14 dní)

- Twisto lze použít u všech způsobů přepravy po ČR (včetně osobní vyzvednutí na pobočce)

- po potvrzení objednávky Vám Twisto doručí fakturu se splatností 14 dnů

Platba Kartou:

- platební kartou je možné platit na eshopu i v kamenném obchodě

- platební kartou se dají také platit dobírky u přepravce GLS

- v kamenném obchodě máme klasický platební terminál

- za platbu kartou Vám neúčtujeme žádný příplatek

- na eshopu se dá platit platební kartou díky platební bráně*

* GP WebPay je platební brána, přes kterou mohou naši zákazníci platit nejen svou platební kartou (Visa, Visa Elektron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), online bankovním převodem (Raiffeisenbank, Komerční banka, mBank, FIO bank, ČSOB, GE Money Bank), expresním bankovním převodem (Česká Spořitelna, ČSOB, Komerční Banka, Raiffeisenbank, mBank, UniCredit Bank Czech Republic, GE Money Bank, FIO bank)Všechno to jsou rozšířené možnosti, jak za objednávku zaplatit (vedle platby v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru, platby na dobírku a klasický bankovní převod přímo na náš účet 2000215289/2010 FIO bank).

Možnost výměny:

Pokud nebude tento produkt sedět, nebo jste prostě vybrali nevhodně / špatně, není problém jej zdarma vyměnit (za jinou velikost, za jiný produkt...).

Více viz reklamační řád ZDE

Tommy Hilfiger

Světoznámá značka, pojmenována dle svého zakladatele a módního designéra Thomase Jacoba Hilfigera, si svojí výbornou pověst a popularitu drží již celá léta. Po několika neúspěšných pokusech vést vlastní prodejny s módou se Thomas J. Hilfiger nevzdal a otevřel obchod přímo na Manhattanu. Nejprve navrhoval převážně pánský textil, později přidal dámskou a dětskou módu, doplňky, obuv, parfémy i bytové dekorace. Oslovením široké škály lidí všeho věku nabyl obrovské popularity, která jméno Tommy Hilfiger vyzdvihla mezi nejvýraznější značky současnosti. Synonymem pro módu i doplňky značky Tommy Hilfiger je jednoduchost, kvalita, elegance a ležérnost. To platí samozřejmě i pro spodní prádlo tohoto výrobce.

Hodnocení (1)

2017-12-23

Pěkný

pěkně sedí, materiál dobrý

Přidat hodnocení

Napsat recenzi

Dámská podprsenka Tommy Hilfiger tmavě modrá (1387904878 416)

Dámská podprsenka Tommy Hilfiger tmavě modrá (1387904878 416)

Podobné produkty