Gigantický výprodej až 80 %
Víkendový výprodej

Profil značky: s.Oliver

Uveřejněno: 08.07.2021
Kategorie: MÓDA

Z malého butiku do celé Evropy. To je ve zkratce cesta německé značky s.Oliver, která se začala psát koncem 60. let minulého století. Její zakladatel Bernd Freier tenkrát zřejmě ani netušil, jak velký úspěch jeho obchod bude mít a že se o několik let později rozroste i mimo svou rodnou zem. Pojďme se podívat na to, co stojí za úspěchem značky s.Oliver a co vše vám může nabídnout.

Značka získala název po hrdinovi z románu Charlese Dickense

Firma s.Oliver byla původně založena jako malý rodinný podnik v německém městečku Würzburg roku 1969. Obchůdek se rozprostíral na pouhých 25 metrech čtverečních a pojmenován byl po hrdinovi z románu Oliver Twist. Konkrétní název zněl Sir Oliver, což se později zkrátilo na s.Oliver.

Začátky 70. let byly těžké. Dodavatelé nebyli schopni dodávat objednané zboží včas a v dostatečném množství. Bernd Freier se tak v roce 1974 rozhodl vydat do Indie, kde jednal přímo s místními výrobci textilu a získal tak nezávislost na velkoobchodnících. Po úspěšné obchodní cestě se rodinná společnost začala rozrůstat a sklízet ještě větší úspěch.

První zahraniční obchod se otevřel v roce 1998 v Rakousku. Dále pak následovalo otevření poboček ve Švýcarsku, Holandsku, Belgii, Polsku a v dalších evropských zemích. Dnes je oblečení s.Oliver k dostání ve více jak 30 zemích světa, přičemž společnost vlastní více než 170 maloobchodních prodejen. Díky partnerským obchodům však módu s.Oliver můžete sehnat na více než 2000 prodejních místech.

Skutečná móda pro skutečné lidi

V současné době pod značkou s.Oliver existují tři různé segmenty, přičemž každý z nich se zaměřuje na jiný typ zákazníků. Díky tomu s.Oliver může nabídnout pohodlnou módu mužům, ženám, dětem i teenagerům. Bezesporu největší segment představuje s.Oliver Casual, který ukrývá volnočasové oblečení pro ženy a muže. Trendy a velice módní oblečení je prezentováno pod módní kolekcí QS by s.Oliver, která je určena hlavně teenagerům a mladým dospělým. Třetí ze segmentů nese název s.Oliver Selection a oslovuje sofistikovanější publikum preferující umírněný a decentnější stylů oblékání.

Dále součástí nabídky s.Oliver je několik produktových řad. Módní řada s.Oliver bodywear byla založena již v roce 1996 a nabídnout vám může nejrůznější domácí oblečení a noční prádlo. Na své si přijdou jak pánové, kteří rádi nosí pánské slipy, tak ti, kteří raději upřednostňují boxerky. Dámy si pak mohou vybrat nejrůznější plážové oblečení. Mezi další produktové řady patří například s.Oliver Junior pro malé děti, s.Oliver Accessories nabízející tašky, opasky a kožené výrobky nebo Triangle by s.Oliver, kde si vyberou zákazníci vyžadující větší velikost.

Pánské spodní prádlo s.Oliver

Velkou popularitu u mužů v poslední době slaví spodní prádlo s.Oliver, které patří mezi kvalitnější a zároveň cenově dostupné. Značka s.Oliver si totiž zakládá na vkusném provedení a osvědčených střizích, které dobře padnou každé postavě. K takovým patří například pánské trenky, které jsou dostupné většinou v tlumenějších a elegantnějších barvách. Co se týče materiálů, trenýrky jsou vyrobeny ze 100% bavlny a boxerky obsahují příměs pružného elastanu.

S.Oliver si zakládá na udržitelnosti

I přestože se ekologicky šetrná výroba v módním průmyslu neustále rozšiřuje, není ještě stále u módních značek zvykem využívat recyklovaná vlákna nebo bavlnu z udržitelného zemědělství. To se ale značky s.Oliver netýká. S.Oliver totiž k módě přistupuje zodpovědně a snaží se využívat inovativních technologií, které při výrobních procesech šetří vodou a chemikáliemi. Kromě toho také získává vlákna z recyklovaných plastů a starého oblečení. Zboží, které maximálně odpovídá šetrným výrobním postupům, poznáte podle štítku WE CARE.

Sdílejte tento článek

Přidat komentář