Rychlost doručení | pozítří 28.1. u Vás |
Aktuální rychlost doručení | Balíkovna | Zásilkovna | PPL | GLS | DPD | DOPRAVA ZDARMA |
pozítří 28.1. k vyzvednutí | pozítří 28.1. k vyzvednutí | pozítří 28.1. u Vás | pozítří 28.1. u Vás | pozítří 28.1. u Vás |
Uveřejněno:
11.12.2023
Kategorie:
MÓDA
, OSOBNOSTI
, SPOLEČNOST
, TOP
Na podzim roku 2023 začali Ruslan Skopal a Adam Rožánek z Trenýrkárna.cz spolupracovat se zakladatelkou značky Maluna.cz Ilonou Bittnerovou, která pro svůj projekt hledala investory. Maluna.cz je e-shop, zaměřující se především na prodej menstruačních pomůcek. V roce 2022 dosáhl její obrat 40 milionů korun a Ilona Bittnerová se rozhodla, že je načase projekt posunout dál. Jak říká: „Člověk dojde k tomu, že nápady nestačí a že je dobré, když za vámi stojí investor.“ A tak začala spolupráce se společností DaniDarx, která zaštiťuje Trenýrkárna.cz, ale také značky spodního prádla Styx a Nedeto. Co z fúze plyne pro zákazníky Trenýrkárna.cz? Zejména rozšíření sortimentu o české menstruační kalhotky.
zdroj: kalisek.cz
Maluna je e-shop s největším výběrem menstruačních pomůcek v Česku
Zakladatelkou značky a e-shopu Maluna.cz je podnikatelka Ilona Bittnerová, která jako první do Česka přivezla menstruační kalíšky a začala je prodávat na e-shopu. Kromě toho stojí také za blogem Kalíšek.cz, českou značkou menstruačních kalhotek Meracus a je distributorem menstruačních kalhotek velké zahraniční společnosti Modibodi.
Internetový obchod Maluna.cz vznikl po úspěchu webových stránek Kalíšek.cz, který se zaměřoval na informace o menstruačních kalíšcích. Stránky vznikly v roce 2006 a fungovaly také jako e-shop pro prodej menstruačních kalíšků.
Postupem času se však nabídka menstruačních pomůcek rozšiřovala a už se zdaleka nejednalo jen o menstruační kalíšky. Proto bylo potřeba přijít s novým názvem, který by lépe odpovídal tomu, co e-shop nabízí. Ze stránek Kalíšek.cz se postupně stal pouze blog, který je plný informací pro ženy. Co se na něm dozví? Například základní informace o ženském lůně, rady ohledně cvičení pánevního dna nebo tipy na sebepotěšení a hledání sebehodnoty.
Ilona Bittnerová prozrazuje, že název Maluna je vlastně odkazem na ženskou periodu: má luna, můj měsíc, moje menstruace.
zdroj: forbes.cz
Společnost Maluna.cz fungovala od začátku dobře a byla zisková. Velký boom pro ni znamenal příchod menstruačních kalhotek. Ilona Bittnerová zaznamenala jejich oblibu v USA a snažila se zahraniční značky přesvědčit, aby kalhotky prodávaly i v Česku. Česká země se však firmám zdála neatraktivní, a tak se Ilona rozhodla rozšířit svou vlastní značku Meracus o menstruační kalhotky. Pod značkou Meracus se totiž už vyráběly látkové vložky.
Najala švadleny a v dílně v Jablonci nad Nisou začala šít vlastní menstruační kalhotky. Firma se rozrůstala. Její výhodou bylo především to, že už nebyla závislá pouze na dodavatelích. Byznys rostl. Jakmile překonal hranici s obratem 40 milionů korun, začala se Bittnerová rozhodovat, co dál. Pustit se do něčeho nového, nebo pokračovat v zajetých kolejích, ale za předpokladu, že obchod posune k vyšším číslům?
Spojení sil s ostřílenými hráči na poli e-commerce Skopalem a Rožánkem
Aby Bittnerová svoji značku posunula ještě výš, rozhodla se hledat někoho, kdo má zkušenosti s e-commerce a prošel si podobnou cestu jako ona – od firmy s obratem v řádech nižších desítek milionů k výrazně vyšším číslům.
Zájem jablonecké podnikatelky se potkal se zájmem Skopala a Rožánka, jejichž společnost Trenýrkárna.cz prošla podobným vývojem jako Maluna.cz. Skopal s Rožánkem mohou v současné době finančně těžit z propojení s investiční skupinou SPM.
Proč se Skopal s Rožánkem rozhodli spojit síly s Bittnerovou? Podle slov Ruslana Skopala je to zejména kvůli dynamice a potenciálu segmentu, profitabilitě e-shopu Maluna.cz, ale také díky osobě samotné Ilony Bittnerové, která se v minulosti nebála vsadit vše na jednu kartu.
Ilona Bittnerová říká, že ji oslovila osobnost Ruslana Skopala, ale také styl, jakým oba zakladatelé Trenýrkárna.cz k vedení projektu přistupují. Žádný dospělácký mód, ale trochu punk. Proto se rozhodla společnosti DaniDarx prodat podíl ve své firmě.
zdroj: trenyrkarna.cz
Budoucí vyhlídky pro zákazníky
Co prozatím přineslo spojení Trenýrkárna.cz a Maluna.cz? Například expedici zboží ze společného skladu. Během prvních měsíců nového roku se Trenýrkárna.cz i Maluna.cz chystají svým zákazníkům představit společné produktové novinky.
Trenýrkárna.cz se z počátku zaměřovala na prodej trenek
Za projektem Trenýrkárna.cz stojí dva přátelé, spolužáci Ruslan Skopal a Adam Rožánek. Ještě před Trenýrkárna.cz si vyzkoušeli e-shopový prodej triček, který však kvůli nízké kvalitě zboží nebyl příliš úspěšný.
Proto se přátelé zaměřili na prodej trenýrek. Jejich výběr byl v Česku dost omezený. Zaměřili se na prodej trenek českých značek Styx a Represent. Počáteční měsíční obrat se pohyboval v nižších desítkách tisíc korun. V roce 2012 Rožánek se Skopalem odkoupili e-shop Trenýrkárna.cz včetně skladových zásob a facebookové skupiny.
Po půl roce fungování zaměstnali prvního zaměstnance. Na přelomu let 2018 a 2019 odkoupili značku Styx, která byla založena v roce 1996. Skopal s Rožánkem značku omladili. Kromě károvaných trenek českému zákazníkovi představili i veselé trenky pestrých barev a originálních potisků.
Expandování Trenýrkárna.cz začalo v roce 2019, kdy se pod názvem Trenírkáreň.sk objevili i na slovenském trhu. O rok později vznikla značka spodního prádla Nedeto, pro které je charakteristické konzervativnější pojetí v porovnání se spodním prádlem značky Styx.
Roku 2022 uzavřeli Skopal s Rožánkem smlouvu s českou investiční skupinou SPM Invest. Díky investorům se Trenýrkárna.cz pod názvem Nedeto dostala na maďarský, německý, rakouský nebo rumunský trh.
Trenýrkárna.cz v současné době neprodává jen pánské spodní prádlo. V naší nabídce najdete také spodní prádlo pro ženy i děti. V nabídce máme na 70 módních značek českých i světových jmen. Protože dbáme na pravidla udržitelnosti, najdete v našem sortimentu i oblečení z bio bavlny, bambusu nebo merino vlny.
Menstruační kalhotky vhodné pro slabší dny menstruace pro běžné nošení. Absorpce 10-15 ml.
Menstruační kalhotky vhodné pro slabší dny menstruace pro běžné nošení. Absorpce 10-15 ml.
Menstruační kalhotky vhodné pro slabší dny menstruace pro běžné nošení. Absorpce 10-15 ml.
a vrácení zdarma
doporučuje obchod
prádla za skvělé ceny