120 dní na výměnu a vrácení zdarma
98 % zákazníků doporučuje obchod
Přes 400 000 kusů spodního prádla za skvělé ceny
Víkendový výprodej
Slevy až 80 %
Víkendový výprodej

Značka, kterou jste dobře znali pod názvem HUGO BOSS, změnila svoji identitu a zaměření

Uveřejněno: 18.01.2024
Kategorie: MÓDA , SPOLEČNOST

zdroj: hugoboss.com

HUGO BOSS, značka, která je známá svou dlouhou historií se po 50 letech odhodlala k odvážnému kroku. Osvěžila svoje logo, změnila svoji komunikaci, prezentaci, ambasadory a rozdělila se na dvě značky. HUGO a BOSS. Každá značka míří na jinou cílovou skupinu. Její gros se však nemění: kvalita, preciznost a inovace produktů zůstávají na prvním místě.

Není to jen o redesignu loga

Proč se značka HUGO BOSS rozhodla pro změnu? Mezi hlavní motivy patřily vyšší prodeje, cílený branding na konkrétní generaci, osvěžení a kampaně, které zaujmou odlišné globální demografické skupiny. Tento odklon různými směry značky podpořily redesignem log, které mají vyjadřovat současný moderní styl a přinášet působivější vizuální zážitek.

Nový logotyp značka BOSS představila po 50 letech. Logo HUGO prošlo posledními úpravami v 90. letech. Přestože každá ze značek míří trošku jiným směrem, mají společný cíl: stát se rozmanitější a zaujmout globálně rozdílnější skupiny zákazníků.

HUGO cílí na generaci Z

Strategií značky HUGO je zaměření na mladší zákazníky do 25 let, kteří si uvědomují důležitost sebevyjádření pomocí módy. Oblékání považují za důležitý prvek, který jim pomáhá vyjádřit to, kým jsou. Jaký je zákazník značky HUGO? Otevřený, individuální, spontánní a rád nakupuje. K nakupování používá internetové a mobilní kanály. Žije si podle vlastních podmínek.

Oblečení a kolekce značky HUGO zahrnují jak pracovní, tak volnočasové oděvy, pro které je typický progresivní design a jasné módní vyjádření. Ceny jsou až o 30 % nižší než u značky BOSS.

Mezi známé osobnosti a celebrity, které odprezentovaly nový směr značky HUGO pod kampaní #HowDoYouHUGO, patří třeba topmodelka Adut Akech, rappeři Big Matthew nebo SAINt JHN. Hlavním komunikačním kanálem je TikTok.

BOSS láká mileniály

V kolekcích značky BOSS najdete moderní krejčovinu v podobě business oblečení a rafinované kolekce pro volný čas. Jde o oblečení typu streetwear.

BOSS oslovuje mileniály ve věku 25 až 40 let, což jsou statusově orientovaní a racionálně smýšlející zákazníci, kteří se chtějí oblékat v klasickém, ale zároveň moderním a kvalitním stylu. Jaký je BOSSův zákazník? Je náročný v oblasti kvality a střihu a klade velký důraz na výhodný poměr mezi kvalitou a cenou. Značka BOSS chce podpořit nejen růst prodeje oblečení, ale také obuvi a doplňků.

Novou identitu značky odstartovala kampaň s názvem #BeYourOwnBoss. Tvářemi kampaně se stala třeba topmodelka Hailey Bieber, herec a zpěvák Lee Min-ho nebo tenisový hráč Matteo Berrettini. Značka BOSS na své zákazníky cílí především na Instagramu.

Související produkty

Sdílejte tento článek

Přidat komentář



100% hodnocení
7 017 recenzí

98% hodnocení
15 221 recenzí