Aktuální rychlost doručení | Trenýrkarna.cz prodejny | Výdejna Praha - Zličín | GLS | Česká pošta | Zásilkovna | DOPRAVA ZDARMA | Otevírací doba našich prodejen |
zítra | zítra od 08:30 | 1-2 dny | 1-2 dny | 1-2 dny | při nákupu nad 999 Kč | Po-Pá 10:00-18:00 |
Uveřejněno:
22.04.2022 10:59:03
Kategorie:
MÓDA
Kdo ještě neměl možnost seznámit se s historií vzniku světoznámé značky Puma, bude možná s úžasem a zaujetím číst o zrodu této firmy, která překonala řadu překážek, a přesto je dlouhá léta stále v popředí výrobců sportovní obuvi a oblečení. Co vedlo k úspěchu populární německé značky a jak se stala jednou z nejoblíbenějších ve světě?
Adolf a Rudolf Desslerovi pocházeli z malého bavorského města. Jeden byl nadšencem pro design, druhý měl nadání pro obchod. S velkou vervou a zaujetím tak vznikali nápady a plány pro společné podnikání. Stanovili si jasný cíl, ruční výrobu sportovní obuvi s velmi nízkou váhou. První boty navrhovali a šili v matčině prádelně, která se jim stala dočasným působištěm. Společně založili firmu Gebruder Dassler Schuhfabrik a pod tímto názvem sklízeli na trhu jeden úspěch za druhým ještě přes dvacet let.
Bratři Dasslerovi se začali dostávat do povědomí veřejnosti prvotně díky úspěchu sportovců v lehké atletice. Lina Radke, německá běžkyně na střední tratě, se v jejich sportovních botách stala v roce 1928 olympijskou vítězkou v běhu na 800 metrů. O 8 let později však čekal na sourozence úspěch na mezinárodní úrovni. Jesse Owens, americký vrcholový atlet a sprinter, zvolil německou značku obuvi pro olympijské hry v Berlíně, vybojoval celkem 4 zlaté medaile a sklidit obrovskou slávu po celém světě. Adolf a Rudolf Dasslerovi si pro svou firmu nemohli přát lepší reklamu.
Společné podnikání bratrů Dasslerových trvalo s úspěchem více než dvacet let. Po válce se ale jejich cesty rozdělily. Co bylo skutečným důvodem jejich odloučení možná nikdo s určitostí neví. Psalo se o rozdílných politických názorech, o odlišném pohledu na Hitlerovu ideologii nebo o aféře s bratrovou manželkou. Faktem je, že mezi sourozenci vznikl nepřekonatelný spor, který nezvládli zlomit ani na sklonku svých životů. Dokázali ale vytvořit dvě světově známé a úspěšné sportovní značky, které jsou dnes oblíbené u všech věkových kategorií.
Adolf Dassler registroval svoji firmu pod názvem složeným ze svého jména Adidas a pokračoval ve výrobě sportovní obuvi. Jeho bratr odhodlaně založil svou vlastní značku nejdříve pod názvem Ruda, později ale usoudil, že mnohem zvučnější bude pojmenování Puma. A tak se začala psát historie značky Puma. Rudolf přichází roku 1949 s novým párem sportovní obuvi na fotbal ATOM a o tři roky později se na trhu objevují kopačky SUPER-ATOM, které jsou velkým hitem v prodeji. Roku 1959 se značka stává rodinnou firmou, která postupně rozvíjí výrobu i na běžecké boty, je jedinou společností na světě používající vulkanizovaný kaučuk a technologii S.P.A.
Rudolf Dassler používá k propagaci svých výrobků nejlepší možnou formu reklamy. Tou jsou známí sportovci zářící většinou na stupních vítězů. Obrovským úspěchem je pro značku rok 1970. V televizi je uveden spot, ve kterém si mistr světa ve fotbale Pele obouvá kopačky Puma King a přesně tato chvíle odstartuje velkou poptávku obuvi pro fotbal ve všech týmech. Velkou zásluhu ohromného prodeje má dále například nejrychlejší muž planety Usain Bolt, nositel značky Puma a vítěz několika olympijských medailí.
Protože firma naštěstí pochopila, že se nemusí omezovat jen na svět sportovců, brzy zareagovala výrobou streetware kolekce a roku 2015 podepisuje smlouvu s oblíbenou zpěvačkou Rihannou. Navrhla pro firmu například sérii rebelských bot s originální podrážkou. Populární zpěvačka a modelka Selena Goméz se stává ambasadorkou značky Puma od roku 2017 a navrhuje tenisky v nadčasovém designu. Nejnovějším přírůstkem pro spolupráci se značkou je německá fitness kráska Pamela Reif. Navrhuje kolekci sportovního oblečení a její popularita značně ovlivňuje obrovský prodej.
Najednou se zdá, že je typické logo skákající pumy na všem, co se dá nosit. A nejen to. Příznivců této značky stále přibývá a Puma je již stálicí mezi předními světovými výrobci se sportovním oblečením. Společnost Rudolfa Dasslera, která před léty začala vyrábět fotbalovou a běžeckou obuv, teď nabízí spodní prádlo, volnočasovou obuv a oblečení necílené pouze na sportovce, ale na každého zákazníka bez hranice věku.
V 90.letech uvedla značka Puma sportovně-elegantní vůně, které si zanedlouho našly své příznivce. Letní toaletní voda Puma Jam je inspirovaná prázdninovou pohodou, oblíbená Puma Urban Motion vás naplní optimismem a radostí a populární pánská toaletní voda Puma Live Big je dokonalou dřevitou vůní pro sebevědomé muže, kteří se nebojí plnit své cíle.
Dnes už si můžete od této ikonické módní značky vybrat z širokého množství spodního prádla pro muže i ženy. Nemusíte být sportovními příznivci, možná si jen chcete dopřát pocit pohodlí v kvalitním spodním prádle. A přesně pro vás je určena kolekce prádla Puma. Dámy jistě ocení podprsenku navrženou pro sport i volnočasovou aktivitu z kvalitního materiálu a širokou vytkávanou gumou nebo kalhotky s moderním designem různých střihů a barev. Pánové si užijí příjemný pocit bez škrcení ve slipech, které díky šikovnému střihu perfektně sedí a díky výbornému zpracování ponožek udrží své nohy v suchu při sportu i běžném každodenním nošení. Značka Puma je sázka na jistotu pro všechny, kteří se nejen při sportu chtějí cítit pohodlně ale i vypadat skvěle. Puma vám to všechno jednoduše splní.
Jsme největší český e-shop s pánským spodním prádlem, to ale neznamená, že jsme orientovaní pouze na pánský sortiment. Naopak! Na své si u nás přijdou všichni jakékoliv věkové kategorie. A že je z čeho vybírat! Najdete u nás tuzemské značky stejně tak jako světové. Trenky, boxerky, kalhotky, podprsenky, … Chcete si s protějškem udělat radost párovým prádlem? Máme! Hledáte nadstandardní velikosti? Máme! Najdete u nás zkrátka všechno, co vás napadne. A to není všechno. Znáte českou značku Styx? Ne? Tak to pojďme napravit! Výroba značky Styx je kompletně orientovaná v ČR a navíc výrobky prochází ruční kontrolou. No a my za kvalitu jejich výrobků dáme ruku do ohně! Dejte nám šanci. To, co děláme, nás baví už přes deset let a snažíme se, aby vás to bavilo s námi.