Aktuální rychlost doručení | Balíkovna | Zásilkovna | Trenýrkarna.cz prodejna | GLS | Česká pošta | DOPRAVA ZDARMA |
pozítří 30.4. k vyzvednutí | pozítří 30.4. k vyzvednutí | pozítří 30.4. k vyzvednutí | pozítří 30.4. u Vás | pozítří 30.4. u Vás | při nákupu nad 999 Kč |
Uveřejněno:
12.02.2018
Kategorie:
TIPY
Pokud byste sami sobě položili otázku, která česká značka spodního prádla je absolutní top, pak věřím, že většina z vás odpoví Styx. Společnost nám již roky servíruje kvalitní a moderní spodní prádlo v rámci pánské, dámské a dětské módy. Nyní se však pojďme vrátit na samotný začátek. S nadšením vám přinášíme profil úspěšné značky Styx. Připraveni? Jdeme na to.
Česká značka Styx vznikla v roce 1996. Založili ji tehdejší spolužáci, ale hlavně nejlepší přátelé Adam Sýkora a Petr Vlasák. V devadesátých letech nebyl zrovna bohatý výběr spodního prádla, a proto se společně rozhodli tuto situaci změnit. Jejich požadavky byly přísné a vycházely z vlastních zkušeností, protože tehdejší nabídka trhu měla k představě ideálního spodního prádla daleko. Šicí dílnu nalezli a oslovili díky telefonnímu seznamu a první látku koupili v rámci výletu do Berouna. Již na začátku očekávali výsledek v podobě vzhledných, kvalitních a pohodlných trenýrek a ve výsledku toho opravdu dosáhli. Dvojice zakladatelů představila svou první kolekci na Vánoce roku 1996 a obsahovala třicet modelů trenýrek. Spodní prádlo zaznamenalo velký úspěch, jelikož mimo jiné prezentovalo vzrušující změnu od přežitých slipů a tak se není čemu divit, že se velmi rychle vyprodalo.
Od roku 1996 uplynulo 22 let, což je číslo hodné respektu a hlasitého potlesku. Již 22 let se značka Styx drží ve výšinách českého trhu se spodním prádlem. Informační předpoklady a znalosti jsou samozřejmě součástí dlouhé cesty k úspěšnému uskutečnění daných obchodních cílů (obchodní know-how plně respektujeme), ale člověk nemusí znát strategii značky, aby dokázal posoudit, jak moc značka ovlivnila český trh za uplynulých 22 let. Krom zmíněného faktu, kdy duo Sýkora/Vlasák změnilo směr trhu, společnost stále diktuje trend českých firem zaměřených na spodní prádlo. Jedná se o několik sebevědomých rozhodnutí, které však společnost dostaly tam, kde nyní je. Výroba v Číně = tabu. Styx se nikdy neuchýlil k výrobě v Asii a naopak hrdě vyzdvihuje českou výrobu, což mnoho společností převzalo a tím došlo ke zvýšení kvality. Pokud se vyznáte na trhu, můžete zaregistrovat, že jakmile Styx podnikne změnu, jiné české značky se inspirují a krok napodobí (dekory, ceny apod.) Tento proces by mohl majitele značky naštvat, ale opak je pravdou. Podle Adama Sýkory se jedná o důkaz, že svou práci dělají dobře. #respekt
Značka Styx prezentuje autorské dekory, které jak pan Sýkora uvádí, jsou všude kolem nás. Inspirace zahrnuje vlastní potřeby, pohodlí, konkurenci, filmy, zahraniční cesty, ale například také koupaliště. Co se střihů, výběru materiálů, dekorů, cenotvorby a dalších důležitých rozhodnutí týče, podílí se celý team společnosti Styx. Materiálově jsou produkty velmi různorodé. Větší část je vyrobena v menších městech ČR, kde má společnost šicí dílny.
Kromě velkoobchodních odběratelů společnost provozuje šest STYX Mánií v obchodních centrech a jednu v srdci Prahy.
K produktům firmy neodmyslitelně patří oblíbené plechovky. “Kup si dvoje a je Tvoje“, to byl slogan k prvním plechovkám v devadesátých letech. Jejich výroba nemá složité vysvětlení, ale za to velmi důležitý účel. Mnoho lidí nakupuje spodní prádlo jako dárek a k tomu samozřejmě patří vzhledné balení.
Poslední tváří značky byl herec Jakub Kohák, čímž doplnil celou řadu známých osobností, jako jsou například Dara Rolins, Patrik Berger, Simona Krainová a další.
A jsme v závěru milí čtenáři. Probrali jsme vznik a detaily okolo přední české značky spodního prádla a nás nyní zajímá, jaké máte se značkou Styx zkušenosti? Věděli jste, že je na trhu už dlouhých 22 let? Napište nám do komentářů.
AUTOR: Matěj Kašpar
STYX, Adam Sýkora, Super.cz