120 dní na výměnu a vrácení zdarma
99 % zákazníků doporučuje obchod
Přes 250 000 kusů spodního prádla ihned k odeslání
Sleva 80 % na ponožky Dedoles
Sleva 30 % na vše

PROFIL ZNAČKY: PUMA (3. DÍL)

Uveřejněno: 09.06.2018 16:21:49
Kategorie: TIPY

V dnešní době pravděpodobně neexistuje moc lidí, kteří by neznali světově proslulou značku Puma. Všichni víme, že vyrábí boty, oblečení, doplňky, ale málokdo zná historii značky, která mimochodem sahá dlouhé roky do minulosti a je neskutečně propojená se sportovními úspěchy sportovců z celého světa. Přinášíme Vám třetí díl, ve kterém se zaměříme na devadesátá léta.

Výsledek obrázku pro puma art brand

DEVADESÁTÁ LÉTA

  • 1990 – Puma král Lothar Matthäus dostává Německo na World Cup. Tentýž rok vyhrává cenu za nejlepšího fotbalistu Evropy, fotbalistu světa a také se stává atletem světa. ↓ ↓ ↓
  • 1991 – Technologie Trinomic Puma se představila roku 1989 v běžecké aréně. Boty poskytují tlumení, pružnost a stabilitu. 
  • 1992 – Olympijské hry v Barceloně přinesly zlaté medaile pro Heike Drechsler (dlouhý skok), Dietera Baumanna (5 000 m) a Linforda Christie (100 m) a samozřejmě u toho prezentovali boty značky Puma. O rok později na MS ve Stuttgartu vyhrávají Heike Drechsler, Meranie Ottey, Linford Christie a Colin Jackson, kterým se symbolicky říkalo „fantastická čtyřka Pumy“. 
  • 1993 – Jochen Zeitz je jmenován generálním ředitelem ve svých 30 letech, čímž se stává nejmladším šéfem v německé historii, který vedl veřejnou společnost. Zeitz své místo získal v celkem obtížné době, co se finanční stránky týče, ale dokázal nastolit změnu. Značka se stala prémiovou společností a jednou z prvních značek v odvětví sportovních potřeb. 
  • 1996 – Olympijské hry v Atlantě se nesou ve znamení Pumy, jelikož Linford Christie se na tiskové konferenci objevuje v nových kontaktních čočkách Puma, které všechny šokovaly. Čočky jsou totiž černé a uprostřed je skákající Puma z loga společnosti. Šlo o velmi promyšlenou kampaň, která se později stává symbolem inovačního marketingu nejen ve sportu, ale také mimo něj. 
  • 1998 – Puma je první značkou, která začíná spolupracovat s hvězdným návrhářem jménem Jil Sander. Jedná se o kombinaci módy a sportu. Stylovější verze bot King a běžeckých bot Easy Rider vstupují na trh a stávají se módní senzací. Ve stejném roce začíná Puma spolupracovat s tenistkou Serenou Williams, která o rok později vyhrává svůj první turnaj US Open. Světlo světa spatří tenisová kolekce Sereny pod značkou Puma. Ve stejném roce vyhrává Wimbledon a stává se absolutní jedničkou na světě. 
  • 1999 – Puma přichází s perfektní taktikou a spouští kampaň na novou obuv (Mostro), jež je kombinací sportu a životního stylu. Obuv sází na suchý zip a zajímavě řešenou přední část. Jedná se o kombinaci obuvi z roku 1968 (Sprintpike) a také surfovacích bot z 80. let. Boty si oblíbila spousta celebrit a Madonna je dokonce nosila při svém turné v roce 2002 a nastolila tím světový trend. 

Třetí díl o historii této pozoruhodné značky je za námi, ale již příští týden Vás čeká závěrečný díl, a sice čtvrtý. Jaký máte názor na značku Puma? 

AUTOR: Matěj Kašpar

Puma

Související články

Sdílejte tento článek

Zobrazit všechny komentáře (11)

Jan Večeřa


20.08.2019 00:06:23

Puma je nejvíc kvalitní značka co znám.

Sebastian Xindl


07.08.2019 14:13:17

Od pumy mám batoh a velmi kvalitní.

Tamara


12.03.2019 17:17:06

Puma je best ever.

lev


27.11.2018 02:23:10

puma je nej

Renata Simková


24.10.2018 10:23:10

Možná by mohli natočit film.

Jana


23.09.2018 20:26:10

Hezký. Povedlo se.

Puma


01.07.2018 16:13:04

Historie je propojená se sportovními úspěchy sportovců z celého světa a do dnes to tak je. Všude vidím pumu a fandím ji. Sám sportuju jen s pumou.

Dobře provedený


29.06.2018 15:26:38

Tohle se povedlo, moc se mi líbil článek.

Renato


16.06.2018 12:50:22

Je to pozoruhodná značka s pozoruhodnou historií.

Puma


14.06.2018 17:47:03

Super z načka. Jsem netušil. Zajímavé info.

Těším se na poslední díl


14.06.2018 14:59:08

Nejlepší značka na trhu

Přidat komentář


Kdo jsme? Jsme Trenýrkárna.cz

Jsme největší český e-shop s pánským spodním prádlem, to ale neznamená, že jsme orientovaní pouze na pánský sortiment. Naopak! Na své si u nás přijdou všichni jakékoliv věkové kategorie. A že je z čeho vybírat! Najdete u nás tuzemské značky stejně tak jako světové. Trenky, boxerky, kalhotky, podprsenky, … Chcete si s protějškem udělat radost párovým prádlem? Máme! Hledáte nadstandardní velikosti? Máme! Najdete u nás zkrátka všechno, co vás napadne. A to není všechno. Znáte českou značku Styx? Ne? Tak to pojďme napravit! Výroba značky Styx je kompletně orientovaná v ČR a navíc výrobky prochází ruční kontrolou. No a my za kvalitu jejich výrobků dáme ruku do ohně! Dejte nám šanci. To, co děláme, nás baví už přes deset let a snažíme se, aby vás to bavilo s námi.


100% hodnocení
5 248 recenzí

99% hodnocení
11 795 recenzí