120 dní na výměnu a vrácení zdarma
98 % zákazníků doporučuje obchod
Přes 400 000 kusů spodního prádla za skvělé ceny
Víkendový výprodej
Slevy až 80 %
Víkendový výprodej

Profil značky: Under Armour

Uveřejněno: 15.03.2020
Kategorie: MÓDA , TIPY , TOP

V Česku sice není značka Under Armour až tak notoricky známá. V zahraničí ovšem stojí po boku těch nejznámějších výrobců sportovního oblečení a kvalitního spodního prádla, jakými jsou značky Adidas a Nike. Její historie přitom není až tak dlouhá. Dá se tedy předpokládat, že její věhlas nadále poroste.

Kevin Plank začal s podnikáním vskutku skromně. Ve svých třiadvaceti letech vyráběl oblečení ve sklepě své babičky. To se psal rok 1996. Prvními zákazníky byli obyvatelé východního pobřeží.

Začátek velkého snu: Bývalý fotbalista ve sklepě u babičky

Kevin Plank začal s podnikáním vskutku skromně. Ve svých třiadvaceti letech vyráběl oblečení ve sklepě své babičky. To se psal rok 1996. Prvními zákazníky byli obyvatelé východního pobřeží. Těm prodával svoje výrobky přímo z kufru auta. Na konci roku přišla první větší zakázka a Plank mohl povýšit své podnikání na vyšší úroveň. V prvé řadě tedy opustit babiččin sklep a vydat se na cestu za úspěchem.

Za vším hledej pot

O vývoji materiálů, které budou účinně odvádět pot, Kevin Plank přemýšlel už při svých studiích na univerzitě v Marylandu. Tehdy jako fotbalový obránce musel často převlékat propocený bavlněný dres. Kompresní šortky na trénink však pot odváděly dobře. Plank se začal zajímat o možnosti výroby trička ze syntetického materiálu, který bude stejně účinně odvádět pot.

Po ukončení univerzity tedy Plank vyvinul prototyp funkčního trička. To bylo vyrobeno ze speciálního mikrovlákna, které udržovalo sportovce v suchu a pohodlí.

HeatGear a ColdGear

Firma roste raketovou rychlostí. Už v roce 1997 vyvíjí Under Armour koncept dvou funkčních materiálů. HeatGear má sportovce udržet v suchu. Odvést od těla horký pot a nositele oblečení ochladit. Potom přichází řada ColdGear. Ta má svého nositele naopak zahřát a poskytnout mu tepelný komfort v chladném prostředí. A jako doplnění AllSeasonGear, která je určená pro všechny další dny a příležitosti.

Firma je úspěšná a stěhuje se do nové čtvrti v Baltimoru. Píše se rok 1998.

V Česku sice není značka Under Armour až tak notoricky známá. V zahraničí ovšem stojí po boku těch nejznámějších výrobců sportovního oblečení a kvalitního spodního prádla, jakými jsou značky Adidas a Nike. Její historie přitom není až tak dlouhá. Dá se tedy předpokládat, že její věhlas nadále poroste.

Vítězové a poražení: Under Armour boduje

V roce 1999 společnost oslovují Warner Bros. s nabídkou na spolupráci. Firma má vyrobit oblečení pro představitele chystaného snímku. Skvěle obsazený vysokorozpočtový film viděla spousta diváků. V klíčových scénách se objevují hráči týmu amerického fotbalu v oblečení značky Under Armour. A renomé společnosti strmě stoupá vzhůru.

V roce 2002 Under Armour vydává svou první kolekci spodního prádla. Jejich spodní prádlo je pružné, funkční, přilnavé a prodyšné. Okamžitě si díky svým výjimečným vlastnostem získává oblibu u sportovců napříč všemi sportovními odvětvími. Doporučujeme vyzkoušet pánské funkční boxerky, dámská funkční tanga či kalhotky.

Od oblečení k obuvi

Oblečení už značce nestačí a je čas zaměřit se na boty. První vlaštovkou jsou kopačky pro americký fotbal. Dalšími typy sportovní obuvi značky Under Armour jsou boty na baseball a softball. Je rok 2006. O dva roky později přichází první obuv bez kolíků, určená pro výkonnostní trénink. V roce 2009 přichází kolekce kopaček pro klasický fotbal. O rok později si značka Under Armour podmaňuje i basketbalová hřiště.

Zběsilé tempo vývoje pokračuje i v dalších letech. V roce 2011 značka uvádí na trh speciální běžeckou obuv. Už o rok později ji vylepšuje novou technologií výroby UA Spine. Běžecké boty této řady vynikají pružností a ultralehkou konstrukcí. Dalšími inovacemi jsou UA SpeedForm Apollo, UA SpeedForm Gemini a SpeedForm Gemini 2.

Profil značky Under Armour - sportovní značka

Značka nakloněná inovacím

Kromě již zmíněných inovací Under Armour v roce 2011 ještě přichází s konceptem Charged Cotton. Látka schne rychleji než klasická bavlna. Zachovává si však její úžasné vlastnosti. Je příjemná a komfortní.

V roce 2012 se objevuje sportovní podprsenka Armour Bra. Komfortní, padnoucí a spolehlivá. Roku 2017 značka představuje veřejnosti speciální oblečení pro kvalitní spánek a regeneraci těla sportovců.

Současnost značky Under Armour

Společnost v této chvíli pokrývá více než 30 globálních trhů a vlastní přes 20 000 obchodů po celém světě. Její cena je odhadována na více než 10 700 000 000 dolarů. Na konci roku 2019 Kevin Plank odstoupil z vedoucí funkce a na místo generálního ředitele letos v lednu dosedl Patrik Frisk. Napjatě očekáváme, kam se bude směřování společnosti ubírat pod novým vedením.

Profil značky Under Armour - funkční spodní prádlo

Máme za sebou historii značky Under Armour, která na trh přinesla poklad v podobě spodního prádla. Pokud sportujete či se chcete cítit pohodlně po celý den, máme pro vás nejen pánské spodní prádlo Under Armour, ale samozřejmě také dámské spodní prádlo Under Armour. Zkrátka dokonalost.

Pinterest

Související produkty

Související články

Sdílejte tento článek

Zobrazit všechny komentáře (9)

Laura Ričká


30.04.2020 00:24:55

Dokonalá značka.

Vlastimila Č.


29.04.2020 23:08:32

Moje nejoblíbenější značka. Je fakt ideální.

Šarlota Jánská


29.04.2020 21:15:21

Parádní značka snad se proslaví ještě víc.

Karina S.


29.04.2020 17:39:49

Ty fotky jsou boží.

Šimon


28.04.2020 20:27:18

Značka je vynikající.

Radmila


28.04.2020 16:54:38

Značku znám a nedám na ni dopustit.

Barbora Husarová


27.04.2020 20:08:10

Phelps je boží.

Marie Sedláčková


11.03.2020 19:48:35

velmi pěkná značka

Sabina Veverková


08.03.2020 23:15:16

pěkný článek, značku mám moc ráda

Přidat komentář



100% hodnocení
6 998 recenzí

98% hodnocení
15 221 recenzí